سومین اثر جمال میرصادقی در نشر آواهیا به چاپ دوم رسید

تهران (پانا) - گل‏‌های لاله عباسی و داستان‏های دیگر اثر جمال میرصادقی تجردید چاپ شد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
سومین اثر جمال میرصادقی در نشر آواهیا به چاپ دوم رسید

گل‏های لاله عباسی و داستان‏های دیگر مجموعه 45 داستان کوتاه از آخرین نوشته های جمال میرصادقی در ژانرهای گوناگون است و تفسیری نیز بر این قالب‏های داستانی از سوی نویسنده ارایه شده است.
این اثر سومین جلد از مجموعه آثار جمال میرصادقی پس از اینگرید نازنین آلمانی و بچه‏های آفتاب و داستان‏های دیگر است که در نشر آواهیا برای دومین بار منتشر می‏شود.
در قسمتی از این کتاب می‏خوانیم:
... مادر نگاه می‌کند؛ سربازها حلقۀ محاصره را تنگ‌تر می‌کنند.
«نه، هنوز تفنگ دست آن‌هاست.»
پدر دست او را می‌فشارد.
«روی این همه آدم تیراندازی نمی‌کنند.»
دختر می‌گوید: «چه قیافه‌هایی، انگار از جهنم درآمده‌اند.»
پسر می‌گوید: «برشان می‌گردانیم به جهنم‌شان.»
دختر جوانی جای سخنران را می‏گیرد. بلندبالا و خوش‌صداست. دست‌هایش را تکان می‌دهد و با صدایی محکم حرف می‌زند. «تا دیکتاتور هست، اختناق هم هست، زندان هم هست، مملکت غارت می‌شود و مردم فقیرتر.»
پدر می‌گوید: «درست است.»
پسر می‌گوید: «دیگر نمی‌گذاریم دیکتاتورها بر ما حکومت کنند.»
دختر می‌گوید: «دیگر نمی‏گذاریم ما را غارت کنند.»
دختر جوان سخنران فریاد می‌زند: «تا دیکتاتوری هست، دستگاه پلیسی هم هست، آدم‌کُشی هم هست، مملکت ویرانه است.» مادر می‌گوید: «با این حرف‌ها نمی‌شود به جنگ این‌ها رفت.»
پسر دستش را مشت می‌کند و زیر لب می‏گوید: «با این‌ها به جنگشان می‌رویم.»

جمال میرصادقی زادۀ اردیبهشت 1312، داستان‏نویس و داستان‏پژوه است و تاکنون بیش از 70 جلد کتاب در این حوزه به چاپ رسانده است. او اکنون در موسسه فرهنگی هنری سپندار جاودان خرد، ادبیات داستانی تدریس می‏کند و به عنوان رییس مدرسه داستان سپندار نیز با این موسسه همکاری دارد. تمامی آثار اخیر او نیز در نشر آواهیا از مراکز وابسته به هلدینگ سپندار منتشر می ‏شود.
چاپ دوم گل‏های لاله عباسی و داستان‏های دیگر با تفسیر در 288 صفحه با جلد شومیز و بهای 58 هزار تومان منتشر شده و علاقمندان برای خرید این اثر می‌توانند به فروشگاه دائمی نشر آواهیا به آدرس: تهران، خیابان شریعتی، خیابان ظفر، پلاک هشتاد، کافه آواهیا مراجعه کنند و یا برای خرید غیرحضوری، با شماره 26410657 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار