مدیر حوزه‌های علمیه قم:

حضور حداکثری در انتخابات موجب افزایش اقتدار و امنیت کشور می‌شود

قم(پانا)- مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به انتخابات پیش رو عنوان کرد حضور حداکثری در انتخابات سبب افزایش اقتدار در کشور می‌شود و همچنین امنیت کشور را تقویت کرده و آفات را از کشور دور می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۸۶۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور حداکثری در انتخابات موجب افزایش اقتدار و امنیت کشور می‌شود

آیت‌الله «علیرضا اعرافی» مدیر حوزه های علمیه شامگاه جمعه طی سخنانی در حرم حضرت معصومه(س) اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای شناخت خداوند و عمل به‌فرمان های الهی راه خویشتن یابی و خودشناسی است که ما باید خود را بشناسیم و به خود توجه کنیم.

وی با تأکید بر اینکه معرفت نفس سبب تکامل انسان می‌شود و از ارزش بسیار بالایی برخوردار است،افزود: سعادت انسان در این است که درون خود را بشناسد و راه رسیدن به کمال این است که خود را بشناسیم و از غفلت و فراموشی و بی‌توجهی به خود رها و آزاد شویم و راه بسیار بزرگ و مهم ولی دشوار است.

امام‌جمعه قم بیان کرد: روز 30 اردیبهشت روز جمعیت است، مقوله جمعیت امروز از بحران عبور و فوق بحران است که جامعه در آن قرارگرفته است، در سال 99 از میزان درصد رشد که یک درصد بود کمتر شده‌ایم و جمعیت جانشین باید دو و یک درصد باشد.
مدیر حوزه‌های علمیه عنوان کرد: در بودجه 1400 تسهیلاتی در راستای افزایش جمعیت و فرزند آوری و ازدواج در نظر گرفته‌شده است و انتظار می‌رود مسئولین کشور موضوعی که در قانون آمده است را جدی گرفته و در راستای آن اقدام کنند.

عضو فقهای شورای نگهبان تصریح کرد: در مصرف آب از اسراف کارترین کشورهای جهان هستیم و 80 درصد آب کشورمان در مصارف کشاورزی از بین می‌رود، نظام آبیاری باید تکامل پیدا کند، در زمینهٔ بنزین سرانه مصرفمان از بسیاری از کشورهای دنیا بیشتر است.

آیت‌الله اعرافی ادامه داد: «خرداد» ماه پر راز و رمز انقلاب اسلامی است، 3 خردادماه سالروز فتح خرمشهر است و باید همواره قدردان مردان میدان و مجاهدان در راه خدا و افرادی که عزت و امنیت را به کشورمان آوردند باشیم.

مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به انتخابات خردادماه در کشورمان بیان کرد: حضور حداکثری در انتخابات سبب افزایش اقتدار در کشورمان می‌شود و همچنین امنیت کشور را تقویت کرده و آفات را از کشور دور می‌کند، هر رای سبب اقتدار کشورمان می‌شود و شبهاتی که قصد دارد مشارکت را کاهش دهد پاسخ داد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: در انتخابات‌های گذشته با سازوکارهای انتخاباتی جریان‌های زیادی آمدند و رفتند و انتخابات جریانی است که همه باید در آن مشارکت داشته باشند و نگوییم بود و نبود ما تفاوتی ندارد چون یک رای هم در حل مشکلات و توسعه کشورمان اثرگذار است و انتخاب باید درست و دقیق باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار