جلسه مجمع مشورتی جوانان منطقه فشافویه برگزار شد

فشافویه(پانا)- اولین جلسه مجمع مشورتی جوانان منطقه فشافویه در سال ۱۴۰۰ صبح روز ۲۹ام اردیبهشت ماه در سالن جلسات بخشداری به میزبانی بخشدار فشافویه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه مجمع مشورتی جوانان منطقه فشافویه برگزار شد

بعد از گذشتن سه ماه از اولین جلسه مجمع مشورتی جوانان منطقه فشافویه که با حضور اعضای مجمع مشورتی جوانان شهرستان ری در بخشداری فشافویه برگزار شد، صبح روز ۲۹ام اردیبهشت با میزبانی کریم رئوف بخشدار فشافویه دومین جلسه این مجمع در سالن جلسات بخشداری فشافویه برگزار شد.

بهرامی‌نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ری، عبدالهی دبیر و تعدادی از اعضای مجمع مشورتی جوانان شهرستان ری و تعدادی از جوانان با رزومه درخشان و توانمند منطقه فشافویه در این جلسه که با عنوان برسی به مشکلات، کشف استعداد و توانمندی‌های جوانان منطقه فشافویه برگزار شده حضور داشتند.

با توجه به هماهنگی‌های انجام شده توسط بخشداری فشافویه، بعد از پایان جلسه در سالن بخشداری، تمامی اعضای جلسه از دو شرکت در بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه بازدید کردند و با مراحل تولید این شرکت‌ها آشنا شدند.

دبیر مجمع مشورتی جوانان شهرستان ری در پایان جلسه اظهار داشت؛ وجود این تعداد از جوانان توانمند در منطقه فشافویه کار را برای تشکیل کارگروه‌های این مجمع در منطقه فشافویه راحت‌تر می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار