بخشدار فشافویه:

جوانان با ایده‌های خلاقانه و تلاش مضاعف، فضا را برای بهره‌مندی مطلوب فراهم کنند

فشافویه (پانا)- بخشدار فشافویه در جلسه مجمع مشورتی جوانان بخش فشافویه گفت امروز جوانان باید از فرصت‌های ارزشمند استفاده کنند و با ایده‌های خلاقانه، تلاش مضاعف و استفاده از ظرفیت‌های تخصصی، فضا را برای بهره‌مندی مطلوب در سال‌های پیش رو فراهم کنند.

کد مطلب: ۱۲۸۱۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
جوانان با ایده‌های خلاقانه و تلاش مضاعف، فضا را برای بهره‌مندی مطلوب فراهم کنند

در دیدار مجمع مشورتی جوانان بخش فشافویه با بخشدار فشافویه، این مجمع برنامه های مدنظر را در راستای فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در شهر و روستاهای تابعه بخش فشافویه ارائه کردند.

هادی حسین‌خانی بخشدار فشافویه در دیدار با دبیر و اعضای مجمع مشورتی جوانان شهرستان ری در بخش فشافویه گفت: رویکرد دولت مردمی مشارکت جوانان در توسعه و پیشرفت کشور است و واگذاری مسئولیت‌های اجرایی به جوانان بیانگر این امر مهم است.

وی افزود: امروز جوانان باید فرصت‌های ارزشمند استفاده کنند و با ایده‌های خلاقانه، تلاش مضاعف و استفاده از ظرفیت‌های تخصصی، فضا را برای بهره‌مندی مطلبوب در سال‌های پیش رو فراهم کنند.

او گفت: کسب نتیجه مطلوب نیازمند برنامه ریزی منسجم است و در این راستا بایستی اعضای مجمع مشورتی جوانان در بخش فشافویه با استفاده از ظرفیت‌های جوانان نخبه و مستعد در حوزه‌های مختلف هدف‌گذاری های کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشند.

حسین‌خانی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب بهترین نقشه راه برای آحاد جامعه بویژه جوانان است و با استفاده از نکات مهمی که مقام معظم رهبری به آن اشاره نمودند میتوان بسیاری از مشکلات کشور را با بهره‌مندی از ظرفیت جوانان مرتفع کرد.

خبرنگار: آسیه حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار