فرماندار اسلامشهر:

واکسیناسیون 16 هزار و 800 نفر در شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر از توقف روند صعودی ابتلا و بستری‌های مربوط به کرونا در شهرستان خبر داد و گفت شرایط همچنان شکننده است و اگر غفلت شود، وضعیت سخت هفته‌های پیش تکرار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
واکسیناسیون 16 هزار و 800 نفر در شهرستان اسلامشهر

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد: از ابتدای فروردین 1400 سال جاری تا روز هجدهم اردیبهشت ماه 2 هزار و 243 مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در اسلامشهر شناسایی شد و در همین بازه زمانی 635 نفر در مراکز بیمارستانی شهرستان بستری شدند که نسبت به پیک‌های قبلی کرونا بی‌سابقه بود.

او تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گداری اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات می‌تواند در بهبود شرایط شهرستان و نزولی شدن ابتلا، بستری و فوتی‌های کرونا موثر باشد.

فرماندار اسلامشهر همچنین با اشاره به اینکه تاکنون 16 هزار و 800 نفر در شهرستان واکسینه شدند، افزود: با آغاز به کار مراکز تجمیعی تزریق واکسن در شهرستان، ازدحام خاصی در ۱۳ مرکز خانه سلامت شاهد نیستیم و روند تزریق واکسن به گروه‌های هدف به شکل مطلوبی با تلاش طاقت‌فرسای مدیریت و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان و سایر دستگاه‌هایی که در این امر مشارکت دارند، در حال انجام است.

خبرنگار دانش‌آموز: رومینا معبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار