قالیباف خواستار رسیدگی به برخورد ماموران دانشگاه شهیدبهشتی با یک خبرنگار شد

تهران (پانا) - رئیس مجلس به کمیسیون‌ بهداشت برای رسیدگی به درگیری مأمور دانشگاه شهیدبهشتی با یک خبرنگار مأموریت داد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
قالیباف خواستار رسیدگی به برخورد ماموران دانشگاه شهیدبهشتی با یک خبرنگار شد

علی خضریان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: متأسفانه باخبر شدم یکی از خبرنگاران خانم به نام فائزه مومنی که برای تهیه گزارش از نحوه واکسیناسیون و ادعای وزارت کشور درباره اعلام کد واکسن‌ها گزارش تهیه می‌کرد، دچار آسیب و شکستگی انگشت دست شد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: متأسفانه حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در زمان خروج این خبرنگار تصور می‌کرد او اطلاعات و اخباری تهیه کرده که مناسب نیست، از این رو با خبرنگار درگیر شد و در نهایت انگشتان دست این خانم آسیب دید و شکسته است و در حال حاضر در دستان او پیچ و مهره کار گذاشته شده است.

وی بیان کرد: متأسفم برای مسئولین دانشگاه شهید بهشتی که تاکنون به صورت رسمی از جامعه خبری و رسانه‌ای کشور عذرخواهی نکرده‌اند. از آقای نمکی وزیر بهداشت درخواست دارم به سرعت به این موضوع رسیدگی کند و با متخلفین برخورد شود، همچنین گزارش شفافی به مجلس و کمیسیون بهداشت ارائه شود در غیر این صورت مجلس با این موضوع به صورت جدی برخورد می‌کند.

محمدباقر قالیباف در واکنش به این تذکر گفت: چنین برخوردی با خبرنگارانی که با مشقت و سختی به دنبال بررسی مسائل و اطلاع‌رسانی به افکار عمومی هستند، قابل پذیرش نیست. از کمیسیون بهداشت و درمان می‌خواهیم پیگیر این گزارش باشند، همچنین کمیسیون اصل 90 در صورتی که شکایتی در این زمینه دریافت کرد به آن رسیدگی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار