در گفت و گو با پانا:

من رای می‌دهم، زیرا بی تفاوت‌بودن نسبت به انتخابات، اجازه دخالت دشمن در کشور را می‌دهد

تبریز (پانا) - اکثر مردم در این روزها درگیر این سوال هستند که رای بدهم یا نه؟ اما رای دادن علاوه بر اینکه تکلیف به عنوان عضوی از این کشور است، حق مردم نیز محسوب می‌شود. حقی که نباید به قیمت حرف دیگران از آن گذشت.

کد مطلب: ۱۱۸۶۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
من رای می‌دهم، زیرا بی تفاوت‌بودن نسبت به انتخابات، اجازه دخالت دشمن در کشور را می‌دهد

فاطمه یک دانش‌آموز اهل‌تبریز است. او با پدر و مادر خود در مورد دلایل و چرایی شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت‌و گو کرد.

مادر این دانش‌آموز می‌گوید:«من رای می‌دهم، زیرا سالیان بسیاری در همین کشور، زن حق رای نداشت و هزاران زن شهید شدند تا من امروز حق رای داشته باشم، هزاران نفر در مقابل دشمن ایستادند و جان خود را فدای من و کشورم کردند تا نگذارند دشمن ذره ای از خاک وطنمان را تصاحب کند؛ پس من امروز به احترام خون آنها رای می‌دهم.»

او می‌افزاید:«من رای می‌دهم چون نسبت به وطنم احساس تعلق و تعهد دارم. رای ندادن رفتار نامناسبی است، بی‌تفاوت‌بودن ناپسند است. کسی‌که در جامعه نسبت به انتخاب رئیس‌جمهور بی‌تفاوت است به دشمن اجازه دخالت در امور کشورش را می‌دهد.»

پدر او نیز به پانا می‌گوید:«کشور و آینده کشورم اهمیت بالایی دارد. من با رأی دادنم مشتی محکم بر دهان دشمن می‌کوبم و تمام امید دشمن را ناامید می‌کنم. من رای می‌دهم زیرا نسبت به وضعیت زندگی مردمم مسئول هستم، موظف هستم که برای آینده کشورم، خودم تصمیم بگیرم و مانعی برای رسیدن دشمن به اهدافش شوم.»

وی در پایان تاکیدمی‌کند:«تنها رای‌دادن راه چاره نیست، بلکه باید با دقت انتخاب کنیم تا درست انتخاب کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار