تقدیر مسیب‌زاده از افسران جنگ نرم قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با صدور پیامی از زحمات و رشادت‌های افسران جنگ نرم قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز که در ایام ماه مبارک رمضان در بستر شبکه شاد فعالیت داشتند تقدیر و تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر مسیب‌زاده از افسران جنگ نرم قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، محمدرضا مسیب زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با صدور پیامی از زحمات و رشادت های افسران جنگ نرم قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز که در ایام ماه مبارک رمضان در بستر شبکه شاد فعالیت داشتند تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

با سلام و تحیات و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد؛ ضمن عرض تبریک به مناسبت عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات، عبادات و مجاهدت های شما افسران جنگ نرمِ قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز؛ که شبانه روزی و خالصانه کوشیدید تا با ارائه برنامه های ارزشمند، متنوع و اثرگذار، میلیون‌ ها مخاطب را به پای شبکه شاد بکشانید، بار دیگر خدای متعال را شاکریم که توفیق حضور و خدمت در این مسیر را به ما عنایت فرمود.

همکاران پرتلاشم؛ رمضان امسال با فعالیت های جهادی شما عزیزان، گلستانی بود که در سی روز، از گل‌هایش چیده و آن‌ها را بوییدیم و با برنامه ها و فعالیت های ارزشمندتان در بستر شبکه شاد، باری دیگر ثابت کردید که شاید مدرسه تعطیل شود اما تربیت تعطیل نمی شود.

جهادگران عزیز؛ همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند: «دستاوردهای این ماه عزیز را باید حفظ کنیم». یقین دارم فعالیت های نورانی شما در ماه رمضان، آذوقه‌ طول سال این قرارگاه خواهد بود و یقیناً حفظ این دستاوردها و نیل به اهدافی که می توان برای افسران این میدان در نظر گرفت، بدون طرح ریزی و برنامه ریزی دقیق و مدبرانه، ممکن نیست. برخی الزامات این برنامه ریزی عبارتند از: ۱. تشکیل اتاق فکر در پایگاه ها؛ ۲. پرهیز از محدود شدن فعالیت های پایگاه به استان میزبان دبیرخانه؛ ۳. نگاه ملی و بین‌المللی به فعالیت ها و پرهیز از سطحی نگری در برنامه ریزی ها؛ و ۴. ضرورت مخاطب شناسی دقیق.

در خاتمه ضمن آرزوی سعادت و سیادت شما عزیزان، برای تک تک افسران و اعضای پایگاه ها که با روحیه جهادی خود می کوشند تا در این راه ارزنده گام بردارند، آرزوی موفقیت و بهره ورزی دارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار