در راستای برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان

دایره المعارف شهدای دانش آموزی استان زنجان تالیف می شود

زنجان (پانا) - دایره المعارف شهدای دانش آموز استان زنجان به همت همکاران و دانش آموزان مناطق و نواحی 14 گانه و در راستای برگزاری کنگره 3535 شهید استان برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۸۵۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
دایره المعارف شهدای دانش آموزی استان زنجان تالیف می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، جعفرگنج خانلو ، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ضمن اعلام این خبر گفت: استان زنجان در مجموع 520 شهید دانش آموز تقدیم این نظام اسلامی کرده است و ضروری است هر آنچه در توان داریم برای معرفی و گرامیداشت مقام و منزلت این شهدا انجام دهیم.

وی افزود: طرح شهید پژوهی از جمله طرح های فاخر و منظمی است که در همین مسیر انجام می گیرد و با هماهنگی های صورت گرفته در راستای پاسداشت مقام این شهدا و بر اساس محل تولد و زندگی ، اسامی شهدا در بین نواحی و مناطق چهارده گانه تقسیم بندی شده است.

گنج خانلو ضمن دعوت از فرهنگیان و دانش آموزان برای شرکت در طرح شهید پژوهی دانش آموزان استان ادامه داد: امیدواریم با همت همکاران و دانش آموزان ، طرح شهید پژوهی و ثبت دایره المعارف شهدا به نحو شایسته صورت گیرد و ما شاهد تالیف این دایره المعارف برای کنگره 3535 شهید استان باشیم.

این مقام مسئول ضمن تقدیر و تشکر از سازمان بسیج دانش آموزی و مجموع عوامل سپاه انصار المهدی (عج) استان همکاری تنگاتنگ بین این دو ارگان را بخصوص در زمینه کنگره 3535 شهید استان زنجان بیش از پیش عنوان کرد و گفت: ما هر آنچه که داریم به برکت خون شهداست که با ایثار و فداکاری نهال نو پای انقلاب را به درختی تنومند و پر ثمر تبدیل کردند و امیدواریم با تمام قوا و توانمان از این ایثار و فداکاریها پاسداری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار