رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد:

با همفکری رسانه‌ها از آسیب‌های احتمالی فضای مجازی کم کنیم

ملارد(پانا)- شهرستان ملارد با وجود داشتن پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بی نظیر نباید به عنوان یک شهرستان محروم تلقی شود.

کد مطلب: ۱۱۸۵۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
با همفکری رسانه‌ها از آسیب‌های احتمالی فضای مجازی کم کنیم

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد، امیر اسماعیل پورروشن رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد در سخنانی هدف از برگزاری این جلسه را تبیین وظایف رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی در فضای مجازی دانست و گفت: روابط میان نهادهای دولتی و سامانه‌های اطلاع‌رسانی در فضای مجازی می‌تواند به همکاری بیشتر میان مردم و مسئولین بیانجامد.

او با تاکید بر ضرورت ایجاد فضای امید و نشاط در بین شهروندان توسط رسانه‌های مجازی افزود: شهرستان ملارد با وجود داشتن پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بی نظیر نباید به عنوان یک شهرستان محروم تلقی شود، بلکه با کمک تمامی مردم و استفاده از فرصت رسانه مجازی در جهت تبیین فکر توسعه پایدار و نقش شهروندان ملاردی در پیشرفت و آبادانی این منطقه کار صورت گیرد.

در ادامه حاضرین در جلسه به بحث و تبادل نظر در خصوص بهبود وضعیت خبری در فضای مجازی پرداختند و بر رعایت اخلاق اسلامی و حقوق شهروندی تاکید کردند.

همچنین این جلسه مصوباتی داشت که از اهم آن برگزاری کارگاه‌های آموزشی فضای مجازی با همکاری پلیس فتا و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همایش‌های هم‌اندیشی با حضور فعالین خبری در فضای مجازی را می‌توان نام برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار