رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان خبر داد:

جشنواره انتخاباتی رای اولی‌ها با عنوان ایران مقتدر در استان سمنان آغاز به کار کرد

سمنان ( پانا ) - رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان از راه اندازی جشنواره انتخاباتی رای اولی‌ها با عنوان « ایران مقتدر » در استان سمنان، به مناسبت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ویژه کلیه اعضای سازمان دانش‌آموزی به خصوص رأی اولی های استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره انتخاباتی رای اولی‌ها با عنوان ایران مقتدر در استان سمنان آغاز به کار کرد

اسحاق اکبری، با اشاره به اینکه جشنواره انتخاباتی ایران مقتدر در سه بخش شور حضور (دلنوشته و دیگر آثار فرهنگی هنری)، مناظره دانش آموزی و همچنین بخش ویژه تولیدات رسانه ای شامل خبر، گزارش و مصاحبه برگزار می شود، هدف از برگزاری این جشنواره را افزایش آگاهی‌های دانش‌آموزان رای اولی به همراه مشارکت حداکثری، فعالانه و آگاهانه در انتخابات ۱۴۰۰ با ارسال آثار فرهنگی و ادبی مرتبط با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان کرد.

وی در گفت و گو با پانا، با بیان اینکه دو بخش نخست مناظره و آثار فرهنگی هنری، ویژه دانش آموزان رأی اولی است تا شوق و احساس خود را در جشن تکلیف سیاسی و حضور در انتخابات ۱۴۰۰ بنویسند، افزود: خبرنگاران دانش آموز پانا استان سمنان در همه مقاطع تحصیلی می توانند با تولید آثار رسانه ای در سه قالب خبر، گزارش و مصاحبه با محوریت برگزاری پرشور انتخابات و با ارائه سوالات «چرا در انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت می‌کنید؟ یا معیار شما برای رئیس جمهور منتخب چیست؟» در این پویش شرکت کنند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان خاطرنشان کرد: همچنین دانش‌آموزان می‌توانند در کنار دیگر آثار ارسالی فرهنگی هنری، کلیپ مصاحبه ای را با اعضای خانواده خود تحت عنوان «من در انتخابات شرکت می‌کنم چون... » تهیه و به دبیرخانه پویش ایران مقتدر در سازمان دانش‌آموزی استان سمنان توسط آدرس مجازی panasemnan98@ در شبکه شاد ارسال کنند.

اکبری، زمان ارسال کلیپ‌ها را از اکنون تا زمان انتخابات اعلام کرد و گفت: خبرگزاری پانا بخشی را تحت عنوان «ایران مقتدر» در صفحه اول خود مشخص کرده است تا دانش‌آموزان خبرنگاری که در قالب بسته تحولی از سوی این خبرگزاری آموزش داده شده اند، در این جشنواره شرکت کرده و مصاحبه‌‌های خود را در خصوص اهمیت و ضرورت شرکت در انتخابات و ویژگی‌های یک رئیس جمهور خوب گرفته و آنان را در اختیار سازمان دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا قرار دهند تا آثار برگزیده‌شان در کانالی در بخش صفحه اول پانا منتشر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار