معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

راه اندازی پتروشیمی دهدشت تحول بزرگی در رونق تولید و اشتغال ایجاد می‌شود

یاسوج (پانا) - معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد پتروشیمی دهدشت یکی از مهمترین طرح‌های صنعتی استان است که با راه اندازی آن تحول بزرگی در رونق تولید و ایجاد اشتغال حاصل می شود.

کد مطلب: ۱۱۸۵۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی پتروشیمی دهدشت تحول بزرگی در رونق تولید و اشتغال ایجاد می‌شود

سید حشمت اله صمیمی دوست در بازدید از پتروشیمی دهدشت اظهار کرد: با توجه به اقدامات انجام شده، این طرح هم اکنون ۲۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با سرعت قابل قبولی نیز در حال کار و پیشرفت است.

وی به اعتبارات هزینه شده در این طرح اشاره کرد و افزود: حجم کل سرمایه گذاری در این طرح ۱۸ هزار میلیارد ریال در بخش ریالی و در بخش ارزی نیز ۱۳۵ میلیون ریال است.

معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه تاکنون ۸ هزار میلیارد ریال در این طرح هزینه شده گفت: با تلاش‌های انجام شده در خصوص تامین اعتبار ریالی و ارزی، اعتبارات مورد نیاز تامین شده و پتروشیمی دهدشت در این زمینه مشکلی ندارد.

صمیمی دوست ادامه داد: در بخش اشتغال نیز اقدامات خوبی شده به طوری که هم اکنون ۴۱۰ نفر به صورت مستقیم در این طرح مشغول به کارند و در پیک کاری امسال این تعداد به بیش از هزار نفر می‌رسد.

فرماندار کهگیلویه هم در این بازدید با اشاره به نقش پتروشیمی دهدشت در توسعه و رونق شهرستان کهگیلویه گفت: این طرح صنعتی عظیم با توجه به حجم سرمایه گذاری و میزان تولیدِ محصولی که دارد می‌تواند به عنوان طرحی مهم برای توسعه شهرستان ایفای نقش کند.

دارا کریمی نژاد افزود: پتروشیمی دهدشت بعد از یک تابلوی اسمی، در دو سال گذشته به یک کارگاه عمرانی و اشتغالزا تبدیل شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون حدود ۲۷ تا ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با توجه به نقشه راه طراحی شده امیدواریم تا یک سال آینده به پیشرفت قابل قبولی برسیم.

کریمی نژاد با اشاره به نقش اشتغالزایی این طرح گفت: این طرح اهمیت بسیار زیادی در ایجاد اشتغال دارد که پیش بینی می‌شود در این طرح صنعتی حدود ۲ هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار