رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر خبر داد:

اهدای 259 عدد تبلت توسط شورای راهبردی شرکت­ های پتروشیمی منطقه پارس

بوشهر(پانا)- رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر از اهدا 259 عدد تبلت توسط شورای راهبردی شرکت­ های پتروشیمی منطقه پارس به دانش آموزان با نیازهای ویژه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اهدای 259 عدد تبلت توسط شورای راهبردی شرکت­ های پتروشیمی منطقه پارس

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، نصراله نوروزی در آئین توزیع تبلت به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه مناطق جنوبی استان بوشهر در فرمانداری شهرستان عسلویه اظهار کرد: حدود یک هزار و250 دانش‌آموز با نیازهای ویژه در مدارس استثنایی و همچنین 300 دانش‌آموز به صورت تلفیقی در مدارس عادی استان بوشهر تحصیل می کنند.

وی، مجموعه اقدامات و فعالیت‌ها در آموزش و پرورش استثنایی را به دلیل تخصصی بودن کار، سخت‌تر از آموزش و پرورش عادی دانست و تصریح کرد: در آموزش و پرورش استثنایی علاوه بر فعالیت‌هایی همچون آموزش، مشاوره، پرورشی و تربیت‌بدنی که در آموزش و پرورش عادی انجام می­شود فعالیت‌های توان‌بخشی به صورت تخصصی و مددکاری به صورت غیر رسمی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه انجام می‌پذیرد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر با بیان اینکه پرتاب به سمت زیست‌بوم کرونا موجب ساختار جدیدی در آموزش و پرورش شد گفت: آموزش و پرورش با تغییر رویه در سبک آموزش، واکنش سریعی نسبت به این مساله داشت که در همین راستا وسایل سخت‌افزاری و ارتباطی برای دانش‌آموزان با همراهی نهادهای دولتی و غیردولتی تهیه شد.

نوروزی به تهیه تبلت توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی اشاره کرد و افزود: 250 تبلت توسط این سازمان برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان تهیه شد و در اختیار این دانش‌آموزان قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین 259 عدد تبلت توسط شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه مناطق جنوبی استان اهدا شده است.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر اضافه کرد: با توجه به پراکندگی جمعیت دانش‌آموزی، شهرستان دشتی بیشترین تعداد تبلت و منطقه بردخون کمترین تعداد را دریافت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار