مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد:

کارکرد روابط عمومی نقش اساسی در هدایت و تحقق اهداف سازمانی دارد

یاسوج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد روابط عمومی به علت ارتباطات در تمامی حوزه های کاری و تعامل با مخاطبان و ارباب رجوع نقش راهبردی در تحقق اهداف سازمانی دارد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
کارکرد روابط عمومی نقش اساسی در هدایت و تحقق اهداف سازمانی دارد

هادی زارع پور در دیدار با کارکنان اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همزمان با روز روابط عمومی افزود: این تعامل دو سویه و تبلیغ و اطلاع رسانی با استفاده از ظرفیت ارزشمند رسانه ها کارکرد روابط عمومی و اهداف فعالیت آن را محقق خواهد کرد.

وی افزود: روابط عمومی و رسانه لازم و ملزوم همدیگر به منزله 2 بال تعالی در اطلاع‌رسانی سریع، صحیح به مخاطبان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: واحدهای روابط عمومی به علت شرایط و وظایف کاری از عضوهای ثابت در بیشتر برنامه‌ها و نشست‌هاست و زحمات آنها شایسته تقدیر است.

زارع پور بیان کرد: وجود بیش از 12هزار فرهنگی و162 هزار دانش آموز در بیش از 3 هزار آموزشگاه مخاطبان گسترده ای را فراروی آموزش و پرورش و استان قرار داده که وظیفه روابط عمومی را در آموزش و پرورش سنگین‌تر کرده است.

در این دیدار رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی، بهبود ارتباط بین مردم و سازمان را نتیجه عملکرد روابط عمومی ها دانست و گفت: ارتباط در روابط عمومی باید دو طرفه باشد به نحوی که علاوه بر اطلاع رسانی خدمات به مردم،مطالبات مردمی نیز گردآوری شده وبه مسئولان ارائه شود.

حمید محمدی زاده افزود: با ارائه مستندات روابط عمومی استان براساس نظام نامه ارزیابی عملکرد ادارات روابط عمومی استانها، روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش بر اساس مستندات واقعی شایسته تقدیر شناخته شد.

وی گفت: روابط عمومی ها با ارتباط درون و برون سازمانی نقش مؤثری در روشنگری و ایجاد ارتباط بین مردم و خدمتگزاران دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار