با تلاش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی محقق شد:

کسب مقام برگزیده کشور در حوزه رسانه ملی توسط روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی

بیرجند(پانا) - رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با ارسال نامه ای از کسب مقام برگزیده کشور در حوزه رسانه ملی توسط روابط عمومی آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام برگزیده کشور در حوزه رسانه ملی توسط روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، فریبرز حمیدی در نامه خود به محمدعلی واقعی، مدیرکل آموزش و پرورش استان، ابراز کرد: بر اساس ارزیابی این مرکز و انطباق شاخص های ارزشیابی، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش یهارستان تعلیم و تربیت در حوزه «رسانه بویژه رسانه ملی» موفق به کسب عنوان برگزیده کشور شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز این موفقیت را به رئیس و کارشناسان اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل و کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان تبریک و تهنیت گفت.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، ضمن گرامیداشت 27اردیبهشت «روز جهانی ارتباطات و روابط‌ عمومی»اضافه کرد: امیدوارم کارشناسان معزز روابط عمومی بیش از پیش با درایت، خلاقیت، نوآوری و استفاده از فناوری‌های نوین، با احساس مسئولیت و دلسوزی مضاعف در جهت برآورده شدن اهداف نظام تعلیم و تربیت حرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار