پیام تبریک مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

اصفهان ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان طی پیامی فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه؛ روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی را به فعالان عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۸۵۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان متن پیام محمد اعتدادی به شرح زیر است :

باسمه تعالی
روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی بر تمامی تلاشگران راستین این دو عرصه، بالاخص همکاران کوشا و فعال حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان مبارک باد.

همکاران روابط عمومی در خاموشی و گمنامی همچنان نقش پویا، سازنده و نظم دهنده ارتباطات درون و برون سازمانی را ایفاء می کنند، بدون آنکه دیده شوند و کوشش هایشان مورد تقدیر قرار گیرد، اما در هر صورت این خصلت دو حوزه ارتباطات و روابط عمومی است که عملکرد درستشان به قدر لازم و کافی مورد عنایت قرار نمی گیرد .

اگرچه وظایف روابط عمومی به طور مستمر در سیصد و شصت و پنج روز سال جریان دارد اما از این فرصت استفاده می کنم و این روز را به تمام همکاران گرامی ام در اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی و کارشناسان خدوم روابط عمومی در آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان تبریک می گویم و از خداوند بزرگ می خواهم که این عزیزان را در انجام صادقانه وظایف شان یاری دهد.
محمد اعتدادی
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار