سفر یک روزه اداره ارزیابی عملکرد استان به نیشابور

نیشابور (پانا) - نشست مشترک رئیس اداره ارزیابی و پاسخگویی به شکایات استان با مدیر آموزش و پرورش نیشابور در محل اتاق جلسات این مدیریت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
سفر یک روزه اداره ارزیابی عملکرد استان به نیشابور

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با گرامی داشت روز روابط عمومی و ارتباطات و روز ملی خیام، گفت: همچنان که زیست بوم جدید، شرایط جدید را تحمیل کرده است و حال که ماهیت تعلیم و تربیت را تحت تاثیر قرار داده است، باید ما نیز روش ها و رویکردهای خود را تغییر دهیم.

علیرضا کلیدری افزود: امروز همکاران ما لازم التوجه اند و باید نگاه ویژه به این قشر زحمتکش داشته باشیم.

وی ادامه داد: با نظر به نزدیک شدن به ایام امتحانات باید به گونه ای رفتار کنیم که دانش آموزان بتوانند از آموخته های خود به نحو شایسته و مطلوب استفاده کنند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استان نیز، شهرستان نیشابور را، نگین درخشان استان، پایتخت کتاب ایران و یک شهر در مسیر پیشرفت معرفی کرد و گفت: ارزیابی عملکرد، سازمان را به سمت رشد و تعالی هدایت می کند.

رضا رمضانی گفت: امروز معلم به عنوان موتور محرک سازمان تعلیم و تربیت به شمار می رود و با نبود دانش آموز و مخاطب، هویت این سازمان برهم خورده است.

رمضانی افزود: آثار کرونا در تعلیم و تربیت مشهود است و ارزیابی های ما با علم آگاهی نیرنگ و دروغ را از صداقت ها جدا کند.

وی خاطر نشان کرد: بنده معتقدم با نظر به تفاوت های فردی و تفاوت های سازمانی، ارزیابی ها باید با دقت بیشتری انجام شود و در واقع ارزیابی در این شرایط منصفانه نیست و این خلاها را نهادی مانند بازرسی باید پر کند و مانند پدری دلسوز با تشخیص درست بر انگیزه های این جامعه پر تلاش بیفزاید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار