جنجال‌های دربی 95 ادامه دارد؛ پرسپولیس از 2 بازیکن استقلال شکایت می‌کند

تهران (پانا) - باشگاه پرسپولیس قصد دارد مانند بازنده دربی 95 از دو بازیکن شکایت کند، اقدامی که روند رسیدگی به پرونده این بازی را طولانی خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
جنجال‌های دربی 95 ادامه دارد؛ پرسپولیس از 2 بازیکن استقلال شکایت می‌کند

سه دقیقه پایانی دربی 95 شهر تهران بین پرسپولیس و استقلال در حالی که بازی یک بر صفر به سود پرسپولیس بود، با خطای شدید محمد نادری سرآغاز جنجالی شد که همچنان ادامه دارد و علاوه بر کمیته انضباطی، هر دو باشگاه پایتخت برای محروم کردن بازیکن‌های حریف دست به کار شده‌اند.

استقلال که بازنده این دربی بود و با شکست در این بازی از جمع مدعیان خارج شد، ابتدا اقدام به شکایت از عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس کرد؛ آنها معتقد هستند که گلزن دربی پس از گل به نیمکت این تیم توهین کرده است. روز گذشته هم این باشگاه شکایت دیگری ار تنظیم و به فدراسیون فوتبال ارائه کرد و اینبار فرشاد فرجی مدافع پرسپولیس که از داور کارت قرمز گرفت، گزینه شکایت بود.

حالا پس از اینکه استقلال از آل کثیر و فرجی شکایت کرد، پرسپولیس هم قصد شکایت از دو بازیکن استقلال را دارد و با جمع‌آوری مستندات قرار است این باشگاه از داریوش شجاعیان و سیاوش یزدانی شکایت کند؛ موضوعی که روند صدور حکم برای این بازی را طولانی خواهد کرد.

ارائه این شکایت‌ها در حالی است که کمیته انضباطی هم برای « مهدی ترابی، فرشاد فرجی، محمد نادری و بهزاد غلامپور » احضاریه فرستاده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار