حضور فعال همه مردم در انتخابات 1400 بهترین راه غلبه بر مشکلات است

کاشمر(پانا)- یک شهروند شهرستان کاشمر حضور فعال مردم در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری 1400 را راه برطرف‌کردن مشکلات دانست و بر حضور حداکثری مردم تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور فعال همه مردم در انتخابات 1400 بهترین راه غلبه بر مشکلات است

فاطمه مبارکی، یک شهروند شهرستان کاشمر در گفت‌و‌گو با پانا در رابطه با رای‌دادن به نامزدهای ریاست‌جمهوری و شرکت در انتخابات گفت:«بله من برای سرنوشت کشورم حتما در انتخابات شرکت می‌ کنم و با شرکت کردن در انتخابات، مشتی بر دهان دشمنان می‌زنم.»

مبارکی درباره این که اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند چه اتفاقی می‌افتد گفت:«ما باید بدانیم که راه نجات و رفع مشکلات کشور از مسیر حضور در انتخابات می‌گذرد و با شرکت نکردن، هیچ مشکلی حل نمی‌شود.»

او تاکید کرد:«تاکنون در همه انتخابات‌ها، حضور پرشور مردم عامل مهمی در حفظ امنیت کشور و بیمه کردن انقلاب و نظام و نیز حصول منافع و اثرات متقابل آن برای مردم، بوده است؛ البته این اواخر مردم با مسائل اقتصادی بسیاری روبرو بودند، امیدواریم مشکلات اقتصادی تاثیری در مشارکت مردم نداشته باشد و آنها برای حضور پای صندوق رای مایوس و دلسرد نشده باشند.»

این شهروند در ادامه بیان کرد:«بسیاری از افراد بر اساس اعتقاد به نظام و کشور و رهبری در انتخابات حضور می‌یابند، اما عامل تعیین‌کننده، میزان مشارکت آن درصدی از مردم است که پایبندی کمتری به ارزش‌ها دارند؛ امیدوارم که مردم نیز به این نتیجه برسند که هرچه قدر کنار بکشند، وضعیت اقتصادی و معضلات کشور بدتر می‌شود که بهتر نمی‌شود. دشمن همیشه می‌خواهد در انتخابات شرکت نداشته و دلسرد باشیم، به همین دلیل نزدیک انتخابات حرف از این می‌زنند که انتخابات آزاد نیست. خودشان هر که را بخواهند از صندوق در می‌آورند و ... آنها درصدد ناامید کردن و بی‌عملی مردم هستند، بنابراین حتی اگر ما اعتقادی به اصول نظام هم نداشته باشیم، باید بدانیم شرکت در انتخابات در زندگی خودمان هم بسیار موثر است.»

او در ادامه در مورد معیار یک رئیس جمهور خوب گفت:«رئیس جمهور باید علاوه بر داشتن شجاعت و جسارت، مدیریت و کفایت، تدبیر و بینش علمی، امیدواری و اتکاء به نیروهای خلاق، در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به خودباوری، باور همزیستی مسالمت‌آمیز، ترویج آزادی انسان و ارتقاء منزلت انسانی نیز ایمان داشته باشد.»

مارکی در ادامه اظهار کرد: «توجه به سرمایه های اجتماعی، عشق به زندگی و عشق به هم نوع، ایمان به ارتقاء کیفیت زندگی شامل امنیت، اشتغال، خلق ثروت، ارتقاء فناوری، محیط زیست سالم، توجه به شادمانی و غرور ملی و رشد کرامت انسانی از جمله شاخصه های رئیس جمهور است.»

او درباره بهترین تبلیغات یک داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت:«بهترین تبلیغ هر داوطلب عملکرد، اقدامات و سابقه اوست، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی راه‌های نوین ارتباطی جایگزین روش‌های پرهزینه سنتی مانند تبلیغات بیلبوردی و پخش تراکت شده است. یکی از راه های جدید ارتباطی موثر برای تبلیغات انتخاباتی استفاده از سامانه پیامک ویژه انتخابات است که اکثر نامزدهای انتخاباتی موفق در دوره تبلغات انتخاباتی خود از ارسال پیامک انبوه برای اطلاع رسانی جلسات و همایش‌ها استفاده می‌کنند.»

این شهروند خاطرنشان کرد:« بهترین خاطره من اولین سالی بود که به سن قانونی رسیدم و می توانستم به پای صندوق های رای بروم واقعا خوشحال بودم و حس و حال عجیبی داشتم. انگار وظیفه بزرگی بر دوش من بود. حس بزرگی داشتم و گویا قرار بود تصمیم بزرگی بگیرم که همین طور هم بود، چون برای کشور خودم می خواستم کاری انجام دهم. برای سرنوشت خودم، برای بهتر زندگی کردن و هنوز هم همین شور و هیجان در دوره های انتخابات در من باقی مانده است.»

خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار