حاجی میرزایی: ثبت نام فقط در پایه اول ابتدایی حضوری است

دانش‌آموزان پایه نهم در مدارس خود امتحان می‌دهند/خانواده‌ها در دوران امتحانات از تجمع در اطراف مدارس خودداری کنند

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش از افزایش ۳ هزار حوزه امتحانی نسبت سال گذشته برای برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان خبر داد و گفت در پایه اول ثبت نام به دلیل انجام مراحل مختلف مانند سنجش  و تاثیر مهم آن در شناسایی مشکلات جسمی به صورت حضوری برگزار می‌شود اما ثبت نام سایر پایه‌ها به صورت الکترونیکی خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۸۵۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
حاجی میرزایی: ثبت نام فقط در پایه اول ابتدایی حضوری است

محسن حاجی میرزایی در حاشیه مراسم اختتامیه طرح کنترل وزن و چاقی دانش‌‌آموزان در جمع خبرنگارن اظهار کرد: برای برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان ۳ هزار حوزه امتحانی نسبت سال گذشته اضافه شده است. سلامت دانش‌آموزان مهم ترین اولویت وزارت آموزش و پرورش است و از 12 پایه تحصیلی، امتحانات ۱۰ پایه غیرحضوری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: آزمون‌های پایه نهم و دوازدهم به دلیل تاثیرگذاری نمرات آزمون در مراحل بعدی حضوری است. برای امتحانات حضوری دستورالعمل ویژه ای از سوی وزارت بهداشت تعیین شده است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دانش‌آموزان پایه نهم در مدارس خود امتحان می‌دهند و با توجه به تعطیلی سایر پایه‌های تحصیلی کل فضای مدرسه در اختیار آنها قرار می‌گیرد افزود: پایگاه‌های امتحانی دانش‌آموزان پایه دوازدهم نیز به ۷ هزار پایگاه رسیده است، پروتکل‌های بهداشتی به طور کامل در امتحانات حضوری رعایت می‌شود و مسوولان وزارت بهداشت نیز بر نحوه برگزاری امتحانات نظارت دارند.

حاجی میرزایی از خانواده‌ها درخواست کرد که در دوران امتحانات از تجمع در اطراف مدارس خودداری و پروتکل‌ها را به طور کامل رعایت کنند. وی اضافه کرد دانش‌آموزان به بلوغ اجتماعی رسیده اند و می‌توانند از خود مواظبت کنند.

وی همچنین درباره ثبت نام سال آینده دانش‌آموزان توضیح داد: در پایه اول ثبت نام به دلیل انجام مراحل مختلف مانند سنجش و تاثیر مهم آن در شناسایی مشکلات جسمی به صورت حضوری برگزار می‌شود اما ثبت نام سایر پایه‌ها به صورت الکترونیکی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار