مدیرکل بازرسی شهرداری تبریز خبر داد:

ثبت ۱۲۵۰ دستگاه خودرو در سامانه شفافیت ماشین‌آلات

تراب محمدی گفت: ۱۲۵۰ دستگاه انواع خودرو در سامانه شفافیت ماشین‌‎آلات شهرداری ثبت شده است.

کد مطلب: ۱۱۸۵۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
ثبت ۱۲۵۰ دستگاه خودرو در سامانه شفافیت ماشین‌آلات

به گزارش شهریار، تراب محمدی مدیرکل بازرسی و مسئول هماهنگی و پیگیری راه اندازی سامانه های شفافیت شهرداری تبریزاظهار کرد: شهرداری تبریز بخش اعظمی از مالکیت خودروهای خود را بر عهده دارد و برای پیشگیری از هر گونه مشکل احتمالی و مورد اتهام قرار گرفتن همکاران، سامانه ماشین آلات شهرداری نیز در بخش موتوری سازمان مدیریت پسماند رونمایی شده است.

او افزود: تمام خدمات مورد نیاز ماشین آلات اعم از تعمیرات و تعویض قطعات، تعویض روغن، استهلاک، بنزین، محل خدمت و موارد دیگر در این سامانه ثبت می شود.

مدیرکل بازرسی شهرداری تبریز با اشاره به مصوبه شورای شهر در راستای راه‌اندازی سامانه‌های شفافیت اعلام کرد: در راستای مصوبه شورای اسلامی شهر و تاکید شهردار تبریز، سامانه های شفافیت برای بهبود ارتباط و تسهیل امور شهرداری و مردم و آگاهی شهروندان از خدمات شهرداری راه‌اندازی شده است.

او اضافه کرد: علاوه بر سامانه ماشین‌آلات، بخش دیگری از سامانه‌های شفافیت اجرایی شده است که بزودی رونمایی می شود.

مسئول هماهنگی و پیگیری راه اندازی سامانه های شفافیت شهرداری تبریز تأکید کرد: با راه‌ اندازی سیستم یکپارچه شفافیت، در واقع ارتباط شهروندان با ماموران شهرداری کاهش خواهد یافت و خدمات بهتر و بدون دغدغه به شهروندان عزیز ارائه می شود.

او افزود: اگر احساس کنیم قبلا حفره‌هایی برای فساد و سواستفاده به وجود آمده است، با این سامانه از بین می‌رود و یک شهر و شهروند هوشمند برای خدمت شهروندان ایجاد خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار