مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی خبر داد:

یک واحد تولید و فروش داروهای دامی تقلبی و غیرمجاز در تبریز کشف و پلمب شد

تبریز(پانا) - مدیر کل دامپزشکی استان از کشف و ضبط 25 قلم داروی تقلبی و غیر مجاز در یک مغازه پرنده فروشی در تبریز خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
یک واحد تولید و فروش داروهای دامی تقلبی و غیرمجاز در تبریز کشف و پلمب شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، امیرحسین بهداد، مدیرکل دامپزشکی استان با اعلام این خبر گفت: یک واحد تولید و فروش غیرمجاز و تقلبی داروهای دامی اعم از خوراک، مکمل و ویتامین ها که اقدام به تولید مکمل و ویتامین های پرندگان زینتی می نمود، کشف و ضبط شد.

وی افزود: این واحد هیچگونه پروانه فعالیت، پروانه ساخت و مجوزی برای تولید و توزیع اقلام داروئی مکشوفه اخذ نکرده بود و محل کشف داروها یک مغازه پرنده فروشی بود که این محل نیز با دستور مراجع قضایی پلمب شد.

مدیرکل دامپزشکی استان همچنین اظهار کرد: طی مکاتباتی که با سازمان دامپزشکی کشور انجام دادیم، تا تمامی این محصولات که به صورت گسترده پخش شده بود از کل کشور جمع آوری شود.

بهداد از دامداران و صاحبان حیوانات و پرندگان زینتی خواست که حتما از مراکز مجاز و داروخانه های دامپزشکی که تحت نظارت دامپزشکی استان فعالیت می کنند اقدام به تهیه دارو، مکمل و سایر اقلام داروئی کنند.

لازم به ذکر است در استان 4 کارخانه و واحد تولید دارو و سرم سازی داریم که با مجوز و تحت نظارت اداره کل دامپزشکی فعالیت نموده و در مجموع حدود 42 نوع دارو و مکمل و سرم های دامی در آنها تولید می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار