مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش اسلامشهر:

تشریح فعالیت‌های تشکل پیشتازان اسلامشهردر دوران کرونا

اسلامشهر (پانا) - تشکل پیشتازان سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش اسلامشهر دارای 29 واحدآموزشی تمام تشکیلاتی با 735 مربی و 14968نفر دانش‌آموز است.

کد مطلب: ۱۱۸۴۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
تشریح فعالیت‌های تشکل پیشتازان اسلامشهردر دوران کرونا

الهام حیدری مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش اسلامشهر در گفت و گو با پانا و در رابطه با فعالیت‌های این تشکل در دوران ویروس کرونا و حضور مربیان و دانش‌آموزان در خانه اظهار کرد: در این راستا با همراهی مربیان تشکیلات پیشتازان اسلامشهر،آموزش را در کانال پیشتازان منطقه بر عهده گرفتیم و طبق برنامه هر روز موضوع خاصی در کانال ارسال می‌شود در کنار چالش‌هایی که می‌گذاریم سعی می‌کنیم آموزش‌نیز داشته باشیم.

او در رابطه با مدارس تمام تشکیلاتی آموزش و پرورش اسلامشهر بیان کرد: در مدارس تمام تشکیلاتی، دانش‌آموزان عضوگروه پیشتازان هستند و آموزش‌های لازم و مربوط به تشکل پیشتازان را فرا می‌گیرند، قبل از کرونا برای این مدارس مربی انتخاب می‌شد و در طی پنج الی هفت جلسه باتوجه به مقطع تحصیلی آنها آموزش‌های لازم اجرا می‌شد و از شهریور سال ۱۳۹۹این کار در کانال پیشتازان انجام ‌می‌شود در کنار این در کانال هم جهت آموزش همکارانی که تازه وارد تشکیلات شده‌اند، فیلم‌های مرتبط نیز بارگذاری شده است.

او افزود: تشکل پیشتازان سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش اسلامشهر دارای 29 واحدآموزشی تمام تشکیلاتی با 735 مربی و 14968نفر دانش‌آموز است.

حیدری در ارتباط با نحوه آموزش در دوران کرونا و کانال تشکل پیشتازان آموزش و پرورش اسلامشهر تصریح کرد: برای آموزش دانش‌آموزان بعضی از بخش‌های آموزشی از جمله، گارد پرچم و مخابره که نیاز به دانش‌آموز داریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در مدارس تمام تشکیلاتی فیلم‌های آموزشی دانش‌آموزان با ماسک فیلم گرفته و در کانال بارگذاری‌ می‌شود.

او اظهار کرد: در راستای تجلیل از شعرا و نویسندگان هم برای دانش‌آموزان در مناسبت‌های گوناگون از جمله، روز سعدی و ... نیز مطالبی را در ارتباط با آغاز نگارش کتاب گلستان و ارسال مطالب در رابطه با این شعرا در کانال پیشتازان اسلامشهر بارگذاری کردیم که با شور و شوق آنان همراه بود و مطالب زیادی برای ما ارسال شد که گاهی اوقات برای انتخاب بهترین اثر طی چند جلسه غیرحضوری مربیان راهنما کارهای فعالیت داشتند.

مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش اسلامشهر تأکید کرد: همچنین تمام برنامه‌های پیشتازان بصورت هفتگی و ماهانه برنامه‌ریزی شده که در هر هفته آموزشی خاصی بصورت فیلم‌های آموزشی از طریق مربیان پیشتاز جهت دانش‌آموزان ارائه می شود.

حیدری بیان کرد: اجرای موفقیت‌آمیز تمامی این برنامه‌ها مرهون حمایت‌های خوب مدیر، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی و مربیان تشکل پیشتازان آموزش و پرورش اسلامشهر است.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار