نگاهی به فیلم‌های ماندگار تهمینه میلانی

تهران (پانا) - تهمینه میلانی از کارگردانان به نام زن ایرانی است و در اکثر فیلم‌هایش به‌دنبال نمایش مشکلات زنان است.

کد مطلب: ۱۱۸۴۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
نگاهی به فیلم‌های ماندگار تهمینه میلانی

به‌گزارش سینما تیکت، وی از جمله کارگردان‌های سینمای ایران است که آثارش در سینماهای کشورهای اروپایی و امریکایی اکران و با استقبال خوبی در جشنواره‌های مختلف مواجه می‌شود.

کدام فیلم تهمینه میلانی را بیشتر دوست داشتید؟

دیگه چه خبر ؟!
فرشته که دختری شاد و پرانرژی‌ست در یک شرکت انتشاراتی مشغول به کار می‌شود و عباس یک آدم آهنی به نام مبارک می‌سازد تا در کارهای خانه به او کمک کند و این آغاز ماجراست.

دو زن
وقتی فرشته به رویا تلفن کرده و برای معالجه همسرش احمد کمک میخواهد، رؤیا پانزده سال پیش، روزهای دوستی اش با فرشته را طی روزهای دانشکده مرور می کند.

نیمه پنهان
موضوع فیلم دربارهٔ فرشته (نیکی کریمی) است که در آستانه رسیدگی همسرش خسرو (آتیلا پسیانی) در مقام نماینده ریاست جمهوری به پرونده قضایی یک زن محکوم به اعدام، دفترچهٔ خاطراتش را به او می‌دهد.

واکنش پنجم
فرشته (نیکی کریمی)، همسرش سعید را در یک سانحه تصادف از دست می‌دهد. پدرشوهرش حاج صفدر (جمشید هاشم پور) مردی ثروتمند و بانفوذ است و فرشته را مجبور به ازدواج با برادرشوهرش کرد.

زن زیادی
سیما معلمی تحصیلکرده است که با همسر خود احمد که مردی عیاش و خوش‌گذران است زندگی می‌کند. روزی احمد به سیما می‌گوید باید همسر دوست مرحومش (صبا) را به روستای پدری‌اش و نزد خانواده‌اش ببرد.

آتش بس
سایه، مهندس آرشیتکت، برای طلاق از همسرش یوسف که مهندس راه و ساختمان است، نزد وکیل می‌رود اما تصادفاً گذرش به مطب یک روان‌شناس می‌افتد.

تسویه حساب
چهار زن نقشه‌ای می‌کشند که پس از آزاد شدن از زندان از مردها انتقام بگیرند.

سوپراستار
کوروش زند یک سوپراستار سینماست که موفقیت و شهرت، او را به آدمی مغرور و خوش گذران تبدیل کرده‌است اما روبرویی او با دختری جوان زندگی‌اش را تغییر می‌دهد.

ملی و راه های نرفته
ملیحه، دختری جوان و پر شور است که عاشق جوانی به نام سیامک می‌شود و بعد از ازدواج کم کم متوجه می شود که سیامک شکاک است و مدام ملیحه را کتک می‌زند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار