جمعیت هلال احمر استان زنجان توزیع 1000سبد غذایی را آغاز کرد

زنجان (پانا) - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد همزمان با ماه مبارک رمضان توزیع یک هزار سبد غذایی به ارزش سه میلیارد و 500 میلیون ریال در قالب طرح همای رحمت، در بین خانواده های نیازمند این استان آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
جمعیت هلال احمر استان زنجان توزیع 1000سبد غذایی را آغاز کرد

سید قاسم موسوی در آیین توزیع بسته‌های غذایی و معیشتی در جمع خبرنگاران افزود: جمعیت هلال احمر سالانه در قالب طرح همای رحمت برای خانواده های کم برخودار استان سبد غذایی تهیه و توزیع می کند.
وی تاکید کرد: این طرح مشارکت و همکاری کمک های نقدی و غیرنقدی خیران، نیکوکاران، داوطلبان در سطح استان زنجان و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهیه شده که برای یک هزار خانواده کم بضاعت توزیع می شود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر سال گذشته بیش از 2600 سبد غذایی و معیشتی در قالب طرح " کمک های مومنانه" و "همای رحمت" برای خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند در سطح استان توزیع کرده است.
موسوی تاکید کرد: از یک هزار سبد غذایی تهیه شده 730 بسته از منابع جمعیت هلال احمر کشور، مابقی نیز با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، خیرین و نیکوکاران تامین شده است.
وی تاکید کرد: امروز همه نمایندگان از شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان ها حضور دارند و این سبدهایی غذایی بارگیری و با کمک داوطلبان هلال احمر برای خانواده هایی که از قبل در شهرستان ها شناسایی شده اند، به دست خانواده های کم برخودار خواهد رسید.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هر سبد غذایی معیشتی، شامل یک کیسه 10 کیلویی، 2 عدد روغن، رب گوجه فرنگی، شکر، 2 عدد ماکارونی و ، شکر، قند و سویا بود.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، آغاز توزیع بسته های معیشتی و غذایی در استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان وسایر مسئولان استان انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار