بازدید مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از محل حوزه های امتحانی پایه دوازدهم

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل قبل از شروع امتحانات نهایی، از حوزه های امتحانی پایه دوازدهم ناحیه یک اردبیل بازدید بعمل آورد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از محل حوزه های امتحانی پایه دوازدهم

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان درحاشیه این بازدید از برگزاری حضوری امتحانات دانش آموزان «پایه‌های نهم و دوازدهم» از 27 اردیبهشت تا 24 خرداد خبر داد.

او بیان کرد: امتحانات پایان سال تحصیلی در تمام دوازده پایه، به‌جز پایه «نهم و دوازدهم» به‌صورت غیرحضوری انجام می شود و در پایه‌های نهم و دوازدهم به دلیل حساسیت این پایه‌ها و تأثیر نمرات این دو مقطع در آینده دانش آموزان، امتحانات با پیشنهاد وزارت آموزش ‌وپرورش و موافقت ستاد ملی کرونا، به‌صورت حضوری و طبق مقررات برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: تمام تمهیدات، مقدمات، امکانات و شرایط مهیا شده است تا دانش آموزان بدون استرس، با آرامش و رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی، در جلسه آزمون حاضر شوند.

ناصری گفت: آزمون برای 6 هزارو 48 نفر دانش آموز پایه دوازدهم در رشته تجربی و ریاضی در 49 حوزه و 4 هزار و 658 نفر دانش آموز در رشته های علوم انسانی و معارف اسلامی در 45 حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار