مراسم تکریم و معارفه معاونین پشتیبانی و پرورشی در ناحیه سه کرمانشاه برگزار شد

کرمانشاه(پانا) طی مراسمی معاونین جدید پشتیبانی و توسعه مدیریت و پرورشی و تربیت بدنی معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۱۸۴۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تکریم و معارفه معاونین پشتیبانی و پرورشی در ناحیه سه کرمانشاه برگزار شد

در این مراسم علیرضا فرهنگیان مدیر آموزش و پرورش ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان به درگاه ایزد منان و تبریک فرارسیدن عید فطر طی سخنانی مطالبی را در خصوص حوزه های معاونت های پشتیبانی و پرورشی بیان داشت.

فرهنگیان در ادامه در خصوص ویژگیهای کاری و اخلاقی سیروس قاسمی و پرویز نیک روش مطالبی را بیان داشت و خواستار همراهی مجموعه با آنان گردید.

مدیر ناحیه از خدمات مجتبی بهادری معاون قبلی پشتیبانی و توسعه مدیریت در طول مدت تصدی پست معاونت پیش گفته قدردانی نمود.

در ادامه پرویز نیک روش و سیروس قاسمی طی بیاناتی در مورد برنامه ها و حوزه کاری جدید خود به ایراد سخن پرداختند و خواستار همکاری و همدلی مجموعه با خود شدند.

سپس طی ابلاغ های جداگانه پرویز نیک روش به عنوان معاون پرورشی و تربیت بدنی و سیروس قاسمی به عنوان معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت منصوب شدند.

شایان ذکر است سیروس قاسمی با 31 سال خدمت و مدرک کارشناس ارشد فقه و حقوق اسلامی در رزومه کاری خود، مربی پرورشی، مدیر دبیرستان، کاردان آموزش متوسطه، کارشناس آموزش متوسطه، کارشناس فنی و حرفه ای و کار ودانش، کارشناس مسئول فنی و حرفه ای و کار ودانش، کارشناس مسئول حراست، معاون پرورشی، مدرس دانشگاه را دارا می باشد و اکنون به عنوان معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت منصوب گردید.

همچنین پرویز نیک روش با 21 سال خدمت و مدرک دکتری علوم سیاسی سابقه تدریس و مدیریت در مدارس، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان، کارشناس تحقیق و پژوهش و عضو شورای تحقیقات اداره کل آموزش و پرورش، مدیر موسسه علمی آینده سازان استان و مدرس دانشگاه را در کارنامه کاری خود دارد. و اکنون به عنوان معاون پرورشی و تربیت بدنی منصوب گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار