معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان؛

حوزه های امتحانی استان، برای برگزاری امتحانات حضوری پایه های نهم و دوازدهم آماده است

اصفهان ( پانا) -معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد امسال به خاطر رعایت شیوه نامه های بهداشتی تعداد حوزه های امتحانات نهایی پایه دوازدهم به 540 حوزه در استان افزایش یافته است که این تعداد در سالهای قبل حدود 290 حوزه امتحانی در سطح استان بود.

کد مطلب: ۱۱۸۴۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
حوزه های امتحانی استان، برای برگزاری امتحانات حضوری پایه های نهم و دوازدهم آماده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدرضا ناظم زاده معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، در بازدید از آماده سازی تعدادی از حوزه های برگزاری امتحانات نهایی در شهر اصفهان گفت: تمامی حوزه های برگزاری امتحانات حضوری پایه های نهم و دوازدهم توسط همکارانمان در سطح استان مورد بازدید قرار می گیرند و انشالله تمامی این حوزه ها قبل از 27 اردیبهشت ماه، زمان شروع امتحانات پایانی آماده اند.

وی در خصوص رعایت دستورالعملهای بهداشتی در حوزه های امتحانی افزود: ما دستورالعملهای بهداشتی را برای مدیران حوزه های اجرای امتحانات ارسال کرده ایم و جلسات توجیهی را برای همکاران مجری امتحانات حضوری در سطح استان برگزار کرده ایم. تمامی حوزه ها به مواد و دستگاه های ضدعفونی مجهزند و صندلی ها با فاصله گذاری 2 متری از یکدیگر قرار دارد. همچنین تعدادی ماسک هم در هر حوزه پیش بینی شده که اگر دانش آموزی موقع ورود به حوزه امتحانی ماسک نداشته باشد در اختیار او قرار دهند.

ناظم زاده تصریح کرد: ما با همکاری مرکز بهداشت حوزه ها را رصد می کنیم و از خانواده ها می خواهم به ما اعتماد کنند و به دانش آموزان عزیز هم توصیه می کنم قبل و بعد از برگزاری هر امتحان در حوزه ها تجمع نکنند تا انشالله امتحانات حضوری امسال با کمترین چالش برگزار شود .

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در پایان اظهار کرد: امسال به خاطر رعایت شیوه نامه های بهداشتی تعداد حوزه های امتحانات نهایی پایه دوازدهم را به 540 حوزه در استان افزایش دادیم که این تعداد در سالهای قبل حدود 290 حوزه امتحانی در سطح استان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار