مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی تاکید کرد:

پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری از اردوگاههای فرهنگی و تربیتی آذربایجان غربی

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری از اجرای فعالیتهای پرورشی و تربیتی در اردوگاه های فرهنگی و تربیتی همواره اولویت اداره کل آموزش و پرورش استان بوده است.

کد مطلب: ۱۱۸۴۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری از اردوگاههای فرهنگی و تربیتی آذربایجان غربی

جلسه شورای برنامه ریزی اردوگاه های فرهنگی و تربیتی استان آذربایجان غربی در محل دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی برگزار شد.

«مهین منافی» مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه با بیان اینکه تربیت شهروند نمونه در گرو توجه ویژه به امور فرهنگی و تربیتی است؛ افزود: اردوگاه های فرهنگی و تربیتی، در تحقق ساحتهای زیستی و فرهنگی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش راهگشاست.

وی خاطر نشان کرد: توانمندسازی مربیان تربیتی در راستای بهره‌برداری حداکثری از اردوهای دانش آموزی در دستور کار قرار گیرد.

منافی ادامه داد: پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری از فعالیتهای پرورشی و تربیتی همواره در اروگاههای فرهنگی و تربیتی اولویت اداره کل آموزش و پرورش استان بوده است و در این راستا هم افزایی با سایر دستگاه های اجرایی در دستور کار قرار دارد.

«قدرت اله قاسمی» معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز اظهار کرد: اردوگاه های فرهنگی و تربیتی سرمایه های آموزش و پرورش هستند.

وی با بیان اینکه تعداد ۸ اردوگاه فرهنگی و تربیتی در سطح استان آذربایجان غربی وجود دارد؛ افزود: ۲۲۰۰مربی تربیتی در سطح استان آذربایجان غربی فعال است که در راستای توانمندسازی آنها هر ساله دوره های ویژه اردویی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار