در معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان انجام شد؛

نشست هماهنگی بین بخشی معاون سواد آموزی و مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان

اصفهان ( پانا) - نسرین باباپور خواستار سرعت بخشی عملیاتی شدن مصوبات شورای آموزش و پرورش در راستای همکاری بین بخشی شد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست هماهنگی بین بخشی معاون سواد آموزی و مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، با حضور نسرین باباپور معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اکبر محمدیان و مهران برنجی زاده ، روسای ادارات داخلی واگذاری ها و دوره های سواد آموزی معاونت سواد آموزی استان و غفرانی مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان و یکتامنش معاون فن آوری این سازمان ، نشست هماهنگی و همکاری بین بخشی انجام شد.

نسرین باباپور ، معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این جلسه گفت: این نشست پیرامون اهداف و ماموریت های اصلی سواد آموزی و برنامه انسداد مبادی بیسوادی تشکیل شد.

باباپور، پدیده شوم بیسوادی را از تهدیدات مهم در امنیت اقتصادی اجتماعی و در نهایت ملی کشور برشمرد و با عنایت به مصوبه شورای آموزش و پرورش استان و شرح وظایف مشخص شده برای دستگاه های مختلف خواستار همکاری تنگاتنگ به منظور سرعت بخشی به سواد آموزی استان به عنوان پایتخت فرهنگی کشور شد.

غفرانی مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان هم در این خصوص گفت: با وجود محدودیت هایی که در ارائه اطلاعات اسمی وجود دارد اما با توجه به اهمیت موضوع نهایت همکاری را با آموزش و پرورش استان خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار