فولادوند در کارگروه توسعه مدیریت تصریح کرد:

معرفی ۵۹ سالن ورزشی به ستادملی کرونا به عنوان مراکز واکسیناسیون عمومی

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران مقرر کرد کلیه فضاهای آموزشی در صورت نیاز در اختیار شبکه بهداشت برای واکسیناسیون عمومی قرار بگیرد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
معرفی ۵۹ سالن ورزشی به ستادملی کرونا به عنوان مراکز واکسیناسیون عمومی

کارگروه توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهر تهران با حضور مدیرکل، شورای معاونین و روسای مناطق ۱۹ گانه به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرضا فولادوند در جلسه توسعه مدیریت با اشاره به پیگیری ساماندهی نیروی انسانی در مناطق، نسبت به معرفی ۵۹ سالن ورزشی و ورزشگاه در قدم اول به ستاد ملی کرونا به عنوان مراکز واکسیناسیون عمومی تاکید کرد.

وی افزود: همچنین مقرر شد که کلیه فضاهای آموزشی در صورت نیاز در اختیار شبکه بهداشت برای واکسیناسیون عمومی قرار بگیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران همچنین نسبت به همراه داشتن ماسک، دستکش و رعایت سایر موارد بهداشتی مندرج در شیوه نامه های ستاد ملی کرونا توسط دانش آموزان و همکاران فرهنگی در ایام برگزاری امتحانات حضوری پایه نهم و دوازدهم تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فعالیت ها و اقدامات پروژه مهر افزود: تمام فعالیت ها باید با بیشترین دقت، بهترین کیفیت و تا حد ممکن کمترین هزینه انجام شود. همچنین اطلاع رسانی ها به خوبی انجام شود و انعکاس اخبار با سرعت و به موقع انجام شود تا دسترسی به اطلاعات برای همه دانش آموزان و همکاران فرهنگی فراهم باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار