نشست نمایندگان شورای دانش آموزی مدارس کلات با مدیر آموزش و پرورش شهرستان

کلات(پانا)- نمایندگان شورای دانش آموزی مدارس کلات به مناسبت سالروز تشکیل سازمان دانش آموزی با مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۱۱۸۴۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست نمایندگان شورای دانش آموزی مدارس کلات با مدیر آموزش و پرورش شهرستان

در این جلسه که با حضور رمضان پروانه مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان،معاون پرورشی و تربیت بدنی و رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان و کارشناسان این حوزه همراه بود ،پروانه شوراهای دانش آموزی را پلی بین مدرسه و اداره دانست و بیان کرد: شوراهای دانش آموزی باید چند مقوله مهم و تربیتی را دنبال کنند که موجب اعتلای شخصیت اخلاقی، علمی، دینی و عاطفی دانش آموزان می شود.

وی افزود: تربیت صحیح دانش آموزان مبتنی بر تربیت اسلامی موجب آمادگی آنان در ورود به جامعه ای اسلامی با کارکردهای تربیتی، مدیریتی، سیاسی و اجتماعی می شود.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات در ادامه اظهار کرد: شوراهای دانش آموزی موجب تجلی شما دانش آموزان عزیز برای ورودی متفاوت به جامعه و تمرین دموکراسی و کسب مهارت های زندگی است.

رمضان پروانه در پایان گفت: امیدوارم در آینده شاهد تاثیر گذاری بیشتر شما بر شخصیت و منش دانش آموزان عزیزمان باشیم و این مُیَسَر نمی شود مگر با همراهی، همکاری و همدلی شما عزیزان.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار