پیام کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی خراسان رضوی در محکومیت اقدام تروریستی در مدرسه افغانستان

مشهد(پانا)- کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی خراسان رضوی در محکومیت اقدام تروریستی در مدرسه افغانستان پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی خراسان رضوی در محکومیت اقدام  تروریستی در مدرسه  افغانستان

متن پیام کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی استان خراسان رضوی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه الراجعون

با تقدیم صمیمانه ترین سلام ها و درود ها خدمت ملت عزیز افغانستان

باور داریم که نهال علم از خون پاک نوجوانان سلحشور افغان که در راه کسب دانش بی‌گناه بر خاک ریخته شد، آبیاری می‌شود و ثمره آن درختان تنومندی است که نسل‌های آینده این کشور و بشریت در زیر سایه آن صلح و خردورزی را تجربه خواهند کرد.

حادثه غم‌انگیز حمله به دانش آموزان در کلاس درس و محیط مدرسه که در ادامه حملات قبلی به فضاهای آکادمی و درسی رخ داد نشان دهنده نفرت تروریست‌ها و اربابان آنها از آگاهی و دانایی است. آمریکایی ها تا زمانی که در افغانستان حضور داشته باشند باعث خونریزی و ایجاد کننده تفرقه میان ملت افغانستان هستند و تنها راه نجات اخراج آمریکایی ها از افغانستان و منطقه است.

مدرسه خاستگاه توسعه و رشد است و حمله به آن در واقع برای متوقف کردن روند توسعه و رشد کشور افغانستان است. این حمله در واقع انتقام از کتاب، قلم و سطرهای نوشته بر کاغذ است. اما دانش آموزان عزیز با کتاب و درس مسیر تعالی افغانستان را هموارتر و آینده‌ای روشن‌تر برای کودکان آن خواهند ساخت.

کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی استان خراسان رضوی ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی از دانش آموزان افغانستانی حمایت می کند و از آنان میخواهیم پرقدرت به راهشان ادامه دهند.
والسلام علیکم و الرحمة الله

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار