مشارکت گسترده مردم در انتخابات یکی از دستاوردهای مهم انقلاب است

تهران (پانا) - اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیانیه ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت گسترده مردم در انتخابات یکی از دستاوردهای مهم انقلاب است

به گزارش اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، متن بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به شرح زیر است:

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که برآمده از اراده ملت مسلمان و ترکیب معناداری از جمهوریت و اسلامیت است، به مدد همراهی و همگامی آحاد ملت، مردم سالارترین نظام دینی را به رخ جهانیان کشیده است. مردم سالاری دینی و مشارکت گسترده مردم در تعیین سرنوشت خود، یکی از دستاوردهای مهم انقلاب بزرگ اسلامی ایران است. بی شک انتخابات پرشور، مظهر قدرت ملی است که موجبات تحکیم پایه های نظام اسلامی را فراهم می سازد.

این نعمت عظیم به دست نیامد، مگر آنکه مردم با تمام توان از دستاوردهای انقلاب دفاع نموده و در تحقق، تثبیت و ادامه آن سهیم شدند. آزاد مردان و آزاد زنانی که برای رسیدن به قله های پرافتخار استقلال و آزادی، بهایی به عظمت خون صدها هزار شهید و ایثارگری جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز را پرداخته اند.

اکنون آزمون دیگری در راه است. در روزگاری که ایران سربلند به برکت انقلاب اسلامی به الگوی بی‌بدیل استکبار ستیزی در جهان تبدیل شده است، و دیگر اثری از تسلط و هیمنه ابرقدرتها بر مردم مستضعف نیست و بیداری ملتها در جهان در حال انتشار است، بایسته است تا با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، با حضور در عرصه انتخابات، بار دیگر عزت و سربلندی را نصیب خود سازیم.

همچون همیشه، آنچه که از همه مهمتر است، حضور حداکثری مردم در انتخابات است. بیعت دوباره با آرمان امام راحل و رهبرمعظم انقلاب، پاسداری از خون شهدا، دفع توطئه های دشمنان و اثبات مردمی بودن و اقتدار نظام اسلامی، همه و همه در پای صندوق های رأی رقم خواهد خورد.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در این برهه از تاریخ کشور با تأکید بر حضور حداکثری اقشار مختلف حوزه نوجوان، ضمن بی طرفی در حمایت از جریان سیاسی یا نامزدی خاص، خواستار آن است تا مردم به کسی رأی دهند که در پی احیای ارزش‌های تابناک اسلامی و ترویج افکار ناب امام خمینی ‌(قدس‌سره) باشند و برای خدمت خالصانه به مردم و فدا شدن در راه عزت و آبادانی ایران اسلامی از هیچ چیزی دریغ نورزد.

تجربه های تلخ و شیرین منتخبان مردم در ادوار گذشته و در بیش از چهل انتخابات پس از انقلاب در کشور، سرمایه بزرگی است تا با دقت و هوشیاری، در پی انتخاب شخصیت ممتاز و اصلح از میان داوطلبان مورد تایید و حاضر در عرصه انتخابات باشیم.

عظمت و ابعاد انقلاب اسلامی آنقدر وسیع و بزرگ است که می طلبد تا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، الگویی بی نظیر برای نمایاندن همبستگی ملی باشد تا به این وسیله نور امید در دل دلسوزان و علاقمندان به انقلاب اسلامی بیش از گذشته روشن تر شود. یقین داریم که به مدد ارواح طیبه شهدا بار دیگر با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و اهتزاز پرچم قدرت و عظمت ایران، عزت و اقتدار ایران اسلامی نیز به مهر تایید امت انقلابی مزین خواهد شد و این انتخابات در تاریخ سیاسی ایران و جهان به زیبایی به ثبت خواهد رسید.

ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار