گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی در آموزش و پرورش ناحیه یک ری

شهرری(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری، با حضور در واحد سازمان دانش‌آموزی از مسئول و کارکنان این سازمان تقدیر کرد .

کد مطلب: ۱۱۸۴۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی در آموزش و پرورش ناحیه یک ری

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، محسن نوروزیان مدیر آموزش وپرورش ناحیه به همراه رحمت‌الله قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی از کارشناسان این حوزه بازدید کرد.

نورورزیان ضمن مروری بر سیر تشکیلات سازمان دانش‌آموزی گفت: سازمان دانش‌آموزی نهادی عمومی است که در قالب تربیت اجتماعی مکمل تربیت عمومی بوده و در ۲۱ اردیبهشت ۱۳۷۸ فعالیت‌های خود را با شعار «همدلی، همفکری، همکاری» شروع نمود و دانش‌آموزان پسر و دختر را در سه دوره تحصیلی و از پایه اول ابتدایی تا پایه دوازدهم (۱۲ سال تحصیلی) تحت پوشش قرار می‌دهد.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در این بازدید صمیمانه و با توجه به گزارش فعالیت‌های ارائه شده توسط کارشناسان سازمان دانش‌آموزی ناحیه اظهار کرد: از تلاش فعالانه همه همکاران گرامی شاغل در سازمان دانش‌آموزی، کارشناسانی که بر ترویج فرهنگ مشارکت‌جویی، تعاون و همکاری، مسئولیت‌پذیری و زمینه‌سازی برای مشارکت فکری و عملی و همچنین جذب و آموزش دانش‌آموزان مستعد در عرصه خبر و رسانه(پانا) و در عرصه‌های مختلف آموزش و پرورش فعالیتی خوبی را در منطقه دارند قدردانی می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار