به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی انجام شد

تجلیل از مربیان و دانش آموز پیشتاز منطقه ۱۷

تهران(پانا)- مراسم گرامیداشت بیست‌ودومین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی، سازمانی که یکی از اهداف آن تربیت اجتماعی و آموزش مهارت محوری زندگی است و این نشان از سیر صعودی اهداف این سازمان ملی دارد با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه و جمعی از مربیان و دانش آموزان پیشتاز منطقه ۱۷ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد

مراسم بزرگداشت سازمان دانش آموزی منطقه ۱۷، با حضور مهدی نیکبخت؛ مدیر آموزش و پرورش، طاهره پورمحمود؛ معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه، رضا بخش فخینی؛ کارشناس مسول حراست، ربابه حسینی صفا؛ مدیر سازمان دانش آموزی منطقه، اعضای شورای تربیتی و جمعی از مربیان و دانش آموزان سازمان دانش‌آموزی به صورت زنده از طریق شبکه ملی شاد معاونت پرورشی و نمایشگاه مجازی منطقه ۱۷ برگزار شد.

مهدی نیکبخت؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و فرا رسیدن عید سعید فطر، با این امید که خداوند توفیق دهد گفت: همکاران فرهنگی که با عنوان مربی سازمان دانش آموزی در آموزش و پرورش انجام وظیفه کرده اند، با احساس مسئولیت و جدیت بیشتری به شعار محوری همفکری همکاری و همدلی پایبند هستند. مربیان سازمان دانش آموزی کار آموزش و پرورش را تسهیل می کنند. سازمان دانش آموزی به کیفیت بخشی آموزش و پرورش دانش‌آموزان مدارس کمک می‌کند.

وی افزود: دانش آموزان تربیت یافته شده پیشتاز، مدیران چند ساحتی آینده این کشور خواهند بود. در جلساتی که با دانش آموزان پیشتاز در طی سال داشته‌ایم ،علاوه بر مباحث نظری آموزش وپرورش، به صورت عملی مهارت های اجتماعی به آنها انتقال داده شده است.

نیکبخت گفت: فعالیت‌هایی که در محدوده آموزش و پرورش انجام می‌شود در حجم و مقیاسی کوچک تر در سازمان دانش آموزی منطقه انجام می‌شود. مهارت‌های سازمان در زندگی واقعی دانش آموزان می توانند تجلی داشته باشد. خیلی از صاحب‌منصبان استانی و کشوری در ایام نوجوانی و جوانی خود مهارت هایی که در مدرسه انجام داده اند را بسترساز موفقیت های امروزی خود معرفی می کنند.

نیکبخت افزود: سازمان دانش آموزی به تقویت بنیه های مهارتی و آموزش قانون مداری، نظم پذیری، شرکت در کارهای گروهی و مشورتی می‌پردازد. در ادامه طاهره پورمحمود، معاونت پرورشی و تربیت بدنی نیز با تبریک سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی به مربیان و دانش آموز پیشتاز منطقه گفت: خرسندیم که منطقه ۱۷ از دیرباز دارای مربیان پیشتاز فعال و پیشکسوت کشوری در مدارس بوده‌است و دانش‌آموزان از مهارت های ارزشمند آنان بهرمند شده اند و می شوند. با تبریک این روز بزرگ امیدواریم بتوانیم با وجود این مربیان سه شعار اصلی سازمان یعنی، همفکری، همدلی و همکاری را در بین دانش آموزان نهادینه کنیم تا از دانش آموزان یک شهروند مسولیت پذیر تربیت کنیم.

در پایان با ارائه گزارشی از فعالیتهای یکساله سازمان دانش آموزی از مربیان و دانش آموز پیشتاز تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار