مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

از سال ۹۸ تا پایان سال ۹۹ در استان ،تعداد ۵۴۰۰ واحد مسکن روستایی به بهره برداری رسیده و تحویل متقاضیان شده است

زنجان (پانا) - در راستای احداث مسکن برای محرومین استان (هر مسکن به نام یک شهید) جلسه ای با حضور حضرت آیت اله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه زنجان و حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان ، مدیرکل بنیاد مسکن استان، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط در دفتر امام جمعه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
از سال ۹۸ تا پایان سال ۹۹ در استان ،تعداد ۵۴۰۰ واحد مسکن روستایی به بهره برداری رسیده و تحویل متقاضیان شده است

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در ابتدا حضرت آیت اله خاتمی با اشاره به تامین مسکن برای محرومین در سطح استان اشاره کرد و گفت: تأمین مسکن برای اقشار محروم و کم درآمد که منابع مالی مناسبی جهت تهیه ویا ساخت مسکن را ندارند از ضروریات می باشد و دراین مسیر همکاری و مشارکت همه دستگاهای ذیربط و بهره گیری از ظرفیت و مشارکت خیرین دراین امر خداپسندانه از ضروریات به شمار می آید.

وی ساخت مسکن برای محرومین و اختصاص هر مسکن به نام یک شهید در سطح استان را بسیار ارزشمند دانسته و خدمت به این قشر را از جمله توفیقات و سعادتهایی خواند که نصیب انسان می شود،گفت: زنده نگه داشتن نام و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که همان توسعه فرهنگ غنی ایثار و از خود گذشتگی بوده از مهمترین وظایف مسئولان است.

در ادامه خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن استان گزارشی ازروند عملکرد و فعالیتهای بنیاد مسکن در حوزه تأمین مسکن برای اقشار محروم وکم درآمد ارائه کرد و گفت: پس از سفر دکتر نوبخت و مهندس تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تعداد ۲۰۰۰ فقره تسهیلات مسکن محرومین به استان تخصیص داده شد که متقاضیان شناسایی و به بانک های عامل معرفی شدند و تاکنون تعداد ۱۳۰۰ واحد به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: در سال ۹۸ و ۹۹ برای تکمیل واحدهای نیمه تمام روستایی به متقاضیانی که از تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی بهره مند شده اند مبلغ ۷۳ میلیارد ریال از حساب ۱۰۰ امام (ره) پرداخت شده است.

مهندس خواجه ای به تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در استان اشاره کرد و گفت: از سال ۹۸ تا پایان سال ۹۹ در استان ،تعداد ۵۴۰۰ واحد مسکن روستایی به بهره برداری رسیده و تحویل متقاضیان شده است .

مدیرکل بنیاد مسکن با بیان اینکه، این نهاد در راستای تامین مسکن برای خانوارهای دارای دو عضو معلول نیز خدمات گسترده ای ارائه کرده است، افزود: در طول دو سال گذشته، احداث و بهره برداری از ۹۹ واحد مسکن خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول روستایی با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی محقق شده است.

وی با تفام نامه تامین مسکن ایتام اشاره کرد و گفت: تفاهم نامه همکاری بین سازمان برنامه بودجه کشور، صندق توسعه ملی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به منظور تامین مسکن برای خانواده های ایتام فاقد مسکن مناسب تحت پوشش صورت گرفته ، که تا کنون تعداد ۳۷ متقاضی به بنیاد مسکن معرفی شده و از این تعداد ۱۷ واحد به قابلیت بهره برداری و سکونت رسیده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار