رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد:

از اهداف تاسیس سازمان دانش آموزی ایجاد روحیه مشارکت دانش آموزان در زمینه های اجتماعی است

یزد (پانا) - رییس سازمان دانش آموزی استان یزد در نشست خبری که به مناسبت فرارسیدن ۲۱ اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی برگزار شد، هدف از تاسیس سازمان دانش آموزی را تربیت دانش آموزانی با تراز ایرانی _ اسلامی، اعتلای شخصیت دینی اخلاقی ،عقلانی ، اجتماعی و ایجاد روحیه مشارکت دانش آموزان در زمینه های اجتماعی خواند.

کد مطلب: ۱۱۸۳۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
از اهداف تاسیس سازمان دانش آموزی ایجاد روحیه مشارکت دانش آموزان در زمینه های اجتماعی است

منصور کریمی در نشست خبری که به مناسبت سالروز تشکیل سازمان دانش‌آموزی برگزار شد اظهار کرد: هدف این سازمان بر اساس قوانین مصوب سند تحول و برنامه‌های آن به منظور اعتلای شخصیت دینی، اخلاقی، عقلانی، علمی و اجتماعی دانش‌آموزان و ایجاد زمینه مشارکت در عرصه‌های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه تاکید فعالیت‌های این سازمان بر تقویت مهارت‌های اجتماعی، نقش‌پذیری و تمرین مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان در عرصه‌های اجتماعی است خاطرنشان کرد: از مهرماه امسال بازمهندسی سازمان دانش‌آموزی بر اساس بیانیه مهم گام دوم انقلاب هستیم.

رئیس سازمان دانش‌آموزی یزد تصریح کرد: مجلس دانش‌آموزی یکی از فعالیت‌های این سازمان است که به منظور تمرین مسئولیت‌پذیری، تعامل و ارتباط با دیگران، پیگیری مسائل، نقادی و نقدپذیری و موارد مختلف دیگر انجام می‌شود.

کریمی افزود: در طول سال‌های گذشته در استان یزد به همت مربیان و مسئولان سازمان در شهرستان‌های مختلف توانستیم موفقیت‌های خوبی به دست آوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار