جشنواره قلم جوان در زنجان برگزار می‌شود

زنجان ( پانا )- دبیر جشنواره قلم جوان عنوان کرد جشنواره قلم جوان ویژه دانش‌آموزان برای نخستین بار در استان زنجان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۸۳۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره قلم جوان در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان، دبیر جشنواره قلم جوان با اشاره به اینکه این جشنواره به همت مجموعه‌های تربیتی و مسجدی سطح شهر برای دانش‌آموزان نوجوان زنجانی برگزار می‌شود، عنوان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره استعدادیابی و جذب دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند در این زمینه است.

حجت الاسلام میثم صحبتلو، با اشاره به اینکه برگزاری فعالیت علمی و ادبی که نوجوانان مسجدی و بسیجی متولی آن هستند، از دیگر اهداف این جشنواره است، بیان کرد: جشنواره قلم جوان در محور‌های علمی- تخیلی (زنجان ۱۴۵۰، قهرمان زنجانی من، اگر من رئیس قاره آسیا بودم و…)، مذهبی (نماز و عبادت، غدیر و امامت، عفاف و پاکدامنی، مهدویت و…)، ادبیات پایداری (دفاع مقدس، شهدای هسته‌ای و علمی، شهدای زنجانی و…) و طنز و کمدی برگزار می‌شود.

صحبتلو با اشاره به اینکه این جشنواره ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر زنجانی رده سنی ابتدایی (۱۰ تا ۱۲ سال) است، خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان دوره متوسطه اول (۱۳-۱۵ سال) و متوسطه دوم (۱۶-۱۸) سال نیز در این جشنواره شرکت داده می‌شوند.

دبیر جشنواره قلم جوان با اشاره به اینکه به نفرات اول تا سوم برگزیده هر محور جوایزی پرداخت می‌شود، بیان کرد: جوایز به ترتیب مبلغ ۱۰ میلیون، ۸ میلیون و ۶ میلیون ریال به همراه سایر جوایز نقدی و غیر نقدی دیگر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار در پیام رسان ایتا، تلگرام و اینستاگرام به آدرس GDN_۱۴۰۰@ مراجعه کنند، بیان کرد: جشنواره قلم جوان با حمایت و همکاری سپاه انصارالمهدی (عج)، کنگره ۳هزار و ۵۳۵ شهید استان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری، حوزه هنری، کانون فرهنگی مساجد و بسیجیان زنجانی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار