افتتاح فرهنگسرای استاد شریعت در محله حصه جنوبی

تحقق مطالبه چندساله شهروندان با احداث فاز نخست خیابان ورودی اطشاران

اصفهان ( پانا)- با حضور شهردار اصفهان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان پروژه‌ های فرهنگی و عمرانی منطقه ۱۰ شهرداری افتتاح و کلنگ ‌زنی شد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح فرهنگسرای استاد شریعت در محله حصه جنوبی

یکی از پروژه هایی که در این منطقه 10 شهرداری اصفهان به بهره برداری رسید، فرهنگسرای استاد محمد جواد شریعت بود که در زمینی به وسعت یک هزار و ٨٠٠ متر مربع با هزینه‌ ای بالغ بر ٧٠ میلیارد ریال احداث شده است.این فرهنگسرای مجهز و زیبا در محله حصه جنوبی به عنوان یکی از محروم‌ ترین نقاط شهر احداث شد و در اختیار مردم قرار گرفت.

عملیات اجرایی احداث فاز نخست خیابان ورودی اطشاران به طول 300 متر و با هزینه ای بالغ بر 340 میلیارد ریال یکی دیگر از برنامه هایی بود که در منطقه 10 شهرداری اصفهان آغاز شد. کلنگ احداث فاز اول ورودی خیابان اطشاران را یکی از جوانان این محله بر زمین زد.

سال گذشته در زمان افتتاح ایستگاه آتش نشانی اطشاران ساکنان این محله و شهرک میلاد درخواست خود را مبنی بر احداث ورودی این محله مطرح کردند که موضوع بررسی و در دستور کار قرار گرفت.

سرانجام پس از رفع مشکلات زیاد در زمینه آزادسازی مسیر خیابان ورودی محله اطشاران، عملیات اجرایی فاز نخست احداث این خیابان آغاز شده تا مشکل چندین ساله مردم اطشاران رفع و خواسته آنها محقق شود.

امروز همچنین کلنگ یک مجموعه گردشگری تفریحی با مساحت 1100 مترمربع و زیربنای 9 هزار مترمربع که قرار است در 8 طبقه احداث شود با حضور شهردار اصفهان رییس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به زمین زده شد.

آغاز عملیات اجرایی بوستان کوی میلاد با مساحت 4500 مترمربع و هزینه 15 میلیارد ریال یکی دیگر از برنامه هایی بود که در هفتاد و نهمین برنامه از سری برنامه های "هر یکشنبه یک افتتاح" انجام شد.

*حصه و زینبیه با چهارسال گذشته تفاوت زیادی کرده است.

خبرنگار: رها فتوح

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار