در نامه‌ای خطاب به رئیس ولسی جرگه افغانستان؛

قالیباف: ترورهای بزدلانه تاثیری بر اراده راسخ ملت افغانستان ندارد

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی در پی حادثه تروریستی در افغانستان در پیامی خطاب به رئیس ولسی جرگه این کشور، تاکید کرد ترورهای کور و بزدلانه‌ای تاثیری بر اراده راسخ ملت کشور دوست و برادر افغانستان و در تحقق امنیت پایدار ، توسعه و سازندگی و تعیین سرنوشت آنها نخواهد داشت.

کد مطلب: ۱۱۸۳۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
قالیباف: ترورهای بزدلانه تاثیری بر اراده راسخ ملت افغانستان ندارد

به‌گزارش خانه ملت، در نامه محمد باقر قالیباف به میررحمان رحمانی رئیس ولسی جرگه جمهوری افغانستان آمده است: با نهایت تاسف و تاثر از وقوع انفجار تروریستی ناجوانمردانه در کابل و شهید و مجروح شدن تعدادی از دانش آموزان و هموطنانتان مطلع شدم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینجانب ضمن محکومیت شدید این حمله تروریستی که در روزهای ماه مبارک رمضان کام ملت مقاوم افغانستان را تلخ کرد، از درگاه خداوند منان برای شهدای این حادثه علو درجات، برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت می کنم.

وی تصریح کرد: مطمئن هستم چنین ترورهای کور و بزدلانه ای تاثیری بر اراده راسخ ملت کشور دوست و برادر افغانستان در تحقق امنیت پایدار ، توسعه و سازندگی و تعیین سرنوشت خود نخواهد داشت.

قالیباف گفت: با اغتنام از فرصت، سلامتی و کامیابی روزافزون حضرتعالی و نمایندگان محترم پارلمان و بهروزی دولت وملت افغانستان را از خدای سبحان مسالت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار