معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان:

همه دستگاه‌ها در فعالیت‌های دفاع مقدس ورود کنند

زنجان (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به لزوم ورود همه دستگاه‌ها در فعالیت‌های دفاع مقدس خبر داد دستگاه‌ها باید برنامه‌های خود را مناسب با روزشمار و تقویم برنامه‌ها انجام دهند.

کد مطلب: ۱۱۸۳۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
همه دستگاه‌ها در فعالیت‌های دفاع مقدس ورود کنند

به گزارش روابط عمومی استانداری استان زنجان خدابخش مرادی نافچی، در جلسه گرامیداشت برنامه‌های دفاع مقدس سال ۱۴۰۰ با بیان اینکه جوانان غیور ایرانی با تمام توان و هزینه‌ کردن جان خود در این مسیر حرکت کردند افزود: جوانان کشورمان در دفاع مقدس، بزرگ‌ترین سرمایه خودشان (جانشان) را برای حفظ و صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس فدا کردند.

وی با تاکید بر لزوم تبیین عالمانه فرهنگ دفاع مقدس، به منظور شناخت عظمت آن توسط نسل امروز و فردا، یادآورشد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس باید به گونه‌ای باشد که زوایای پنهان دفاع مقدس و نیز روح فرهنگ مقاومت در جامعه، مشخص شود.

مرادی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی، پیش‌بینی برنامه‎‌ها متناسب با فضا و شرایط موجود ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر اهمیت رویداد بزرگ کنگره سه هزارو ۵۳۵ شهید زنجان گفت: دستگاه‌ها ضمن انجام وظایف، باید گزارش عملکرد خود را هم ارائه دهند.

وی با بیان اینکه فرمانداری‌ها دلیل پایان نیافتن اجرای المان شهدای گمنام در شهرهای خود را پیگیری کند، افزود: المان سه شهر سلطانیه، نیک پی و ارمغانخانه نیمه کاره است و باید به سرانجام برسد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هم با بیان اینکه امسال در ۴۱ سالگی دفاع مقدس قرار داریم، گفت: این بخش از تاریخ ایران اسلامی مانند صفحه‌ای پر از حماسه‌های بزرگ و جاودانه است.

قاسم محمدی با اشاره به عظمت و بزرگی دفاع مقدس و با تاکید بر لزوم اقدامات لازم در راستای معرفی درست این رویداد تاریخی، افزود: برنامه‌ها با محوریت شعار امسال در این حوزه با عنوان «ما مقتدریم»، برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی برنامه‌ها را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، برگزار می‌کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته برنامه‌های دفاع مقدس، به صورت متمرکز از ۳۱ شهریور تا ششم مهر، برگزار می‌شد، گفت: امسال اما با توجه به اینکه امکان برگزاری برنامه‌ها به صورت متمرکز وجود ندارد، در طی سال و متناسب با مناسبت‌ها، برگزار می‌شود.

وی با گله‌مندی از عدم ارسال گزارش عملکرد دستگاه‌ها، در حوزه دفاع مقدس افزود: ۳۰ درصد از دستگاه‌ها هنوز گزارش عملکرد خود را در این حوزه ارسال نکرده‌اند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، با تاکید بر لزوم افتتاح و بهره‌برداری از همه المان‌های یادمان شهدای گمنام در هفته دفاع مقدس، گفت: از ۱۲ المان احداثی در زنجان، سه المان با حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی، در انتظار تکمیل است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه امسال کنگره شهدا در استان زنجان برگزار می‌شود، گفت: باید با بسیج همگانی، همه فعالیت‌ها را در راستای برنامه‌های این کنگره برگزار کنیم.

عباس بابایی با اظهار امیدواری به برگزاری هرچه باشکوه کنگره شهدا در زنجان افزود: باید با برنامه‌ریزی دقیق و با وجود شرایط کرونایی، برنامه‌های این کنگره، با عظمت هرچه تمام‌تر برگزار شود.

وی به برنامه‌ریزی برای حضور در نمایشگاه شهدا در تهران هم اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط موجود و تبعات ناشی از کرونا، تلاش می‌شود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، زنجان هم بتواند، به معرفی مفاخر خود در این نمایشگاه اقدام کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته با وجود شرایط کرونایی، ۵۴۸ برنامه توسط سپاه در حوزه دفاع مقدس به صورت مجازی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار