عضو شورای وحدت: احتمال حضور آیت‌الله رییسی بسیار قوی است

تهران (پانا) - عضو هیات عالی شوای وحدت احتمال حضورآیت‌الله رییسی در انتخابات را بسیار قوی ارزیابی کرد و گفت: او حضور خود در انتخابات را نفی نکرده و خود این، نکته قابل توجهی از آمدن او است.

کد مطلب: ۱۱۸۳۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
عضو شورای وحدت: احتمال حضور آیت‌الله رییسی بسیار قوی است

به گزارش کمیته رسانه و ارتباطات شورای وحدت، لاله افتخاری روز یکشنبه در این باره گفت: صداقت، کارآمدی و پاکدستی مهم‌ترین گفتمان مطلوب برای جامعه است. مردم به دنبال کسی هستند که کارآمد باشد، شعار ندهد، بتواند به حرفی که می‌زند عمل کند، با مردم صادق باشد و به نوعی بتواند گلیم جامعه را از آب بیرون بکشد.

عضو هیات عالی شوای وحدت با مطرح کردن این پرسش‌ها که آیا برنامه‌هایی که برای مسائل اساسی مردم و جامعه لحاظ شده قابل دستیابی است و آیا داوطلبان برنامه ای مدون دارند و آیا مجری خوب برای اجرای برنامه‌ها وجود دارد و آیا داوطلبان در کابینه خود از آشنایان و دوستان استفاده می‌کنند یا افراد متخصص؟ گفت: مهم‌ترین استراتژی شورای وحدت در ایجاد مشارکت گسترده مردم در انتخابات این است که تمام اقشار و اصناف حضور پیدا کنند. این که گروه‌های متفاوتی از مردم دیده شوند تاثیرگذار است و در واقع اهمیت زیادی دارد که جامعه هدف را متقاعد کند.

افتخاری اظهار کرد: این امر، اطمینان‌سازی برای مردم است مجری برنامه‌های توسعه باید نیاز کشور را از زبان مردم بداند به گروه‌های مختلف جامعه بها بدهد. اینکه ساختاری که درست می‌کند چقدر توانسته صدای خودش را حتی تا آخرین خیابان‌ها و کوچه‌های شهرستان‌ها برساند دارای اهمیت زیادی است. شواری وحدت همواره تلاش در اثبات خود دارد.

وی گفت: علائم و فشارهایی که وجود دارد این شواهد را قوت می‌بخشد که احتمال حضور آیت الله رییسی بسیار قوی است. او حضور خود در انتخابات را نفی نکرده است و خود این، نکته قابل توجهی از آمدن او است.

عضو هیات عالی شورای وحدت گفت: اگر اختیارات ریاست جمهوری کفاف انجام مسوولیت‌های سنگین را نمی‌دهد، پس این همه تلاش بیش از حد برای کاندید شدن برای چیست؟ اختیارات است، همان‌هایی که این حرف را می‌زنند و می‌گویند رییس جمهوری اختیار ندارد، برای این است که سرپوشی روی ناکار آمدی و عملکرد اشتباه خودشان بگذارند و این مساله بیشتر به فرافکنی شبیه است. همانطور که رهبری فرمودند، همه اختیارات در دست قوه مجریه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار