مربیان قلب تپنده سازمان دانش آموزی هستند

بیرجند(پانا) ـ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت مربیان موتور محرکه و قلب تپنده سازمان دانش آموزی استان به شمار می روند.

کد مطلب: ۱۱۸۳۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مربیان قلب تپنده سازمان دانش آموزی هستند

فرشید جعفری، صبح امروز در آیین گرامی داشت روز تأسیس سازمان دانش آموزی گه با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، تصریح کرد: فلسفه وجودی و شالوده اصلی سازمان دانش آموزی، تربیت اجتماعی دانش آموزان این قشر آینده ساز انقلاب اسلامی ایران است.

او، با بیان اینکه تشکیلات دانش آموزی فرصت مناسبی در مسیر تربیت و رشد اجتماعی دانش آموزان برای حضور فعال و اثربخش در فعالیت های اجتماعی است، خاطرنشان کرد: اگر مشارکت دانش آموزان توسط مربیان و مدرسان سازمان دانش آموزی در مدارس برنامه ریزی شود، مشارکت اجتماعی آنها در جامعه نیز تقویت می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، بر ارتقای توانمندی دانش آموزان عضو تشکل سازمان دانش آموزی برای حضور مؤثر در مناسبات و فعالیت های اجتماعی تأکید کرد و افزود: دانش آموزان عضور این تشکل باید توسط مربیان زبده، با سبک زندگی فردی و اجتماعی آشنا شده و مهارت های زندگی را در فعالیت های عملی سازمان تجربه کنند.

به گفته جعفری، افزایش کیفی آموزش و ارائه خدمات به دانش آموزان از افزایش آماری تعداد دانش آموزان پیشتاز در استان، بسیار موثرتر و مهم تر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار