رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران مطرح کرد؛

لزوم مشارکت همه مجموعه‌های شهرداری تهران برای تملک باغ یعقوبی

تهران (پانا) - رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران طی تذکری از شهرداری تهران خواست تا به تملک باغ یعقوبی منطقه 18 و کمک به منطقه برای پیشبرد پروژه بروجردی مبادرت کند.

کد مطلب: ۱۱۸۳۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
لزوم مشارکت همه مجموعه‌های شهرداری تهران برای تملک باغ یعقوبی

مجید فراهانی، در جریان دویست و نود و دومین جلسه شورا با اشاره به بازدید میدانی که طی هفته گذشته از منطقه 18 داشته، گفت: بازدیدی از پروژه 76 متری بروجردی که مدت های طولانی است منطقه 18 روی آن تمرکز دارد و تملک املاک مختلف را در مرکز این پروژه و بازگشایی و تعریض این خیابان مهم را در منطقه دارد که بازدید کرد، داشتم.

وی افزود: با تکمیل میدان جانبازان در عید فطر، عیدی خوبی به مردم منطقه داده می شود که 1.7 کیلومتر از این پروژه بازگشایی می شود. مهم تر از آن علی رغم تملک های بسیار آخرین منزل باغ یعقوبی است که کارش به عنوان آخرین تملک گره خورده است و اگر این باغ تملک شود و درختان آن باغ منتقل شود، دو کیلومتر دیگر این شاهراه آزاد می شود و ما شاهد خیابان 4 کیلومتری در قلب جنوب شهر که منطقه ای پر تراکم است، خواهیم بود.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: این خیابان یک معبر مواصلاتی از بزرگراه آزادگان تا میدان آزادی است که با اتصال بزرگراه ها تکمیل می شود و نقش مهمی در باز شدن گره های کور ترافیکی دارد که از سازمان املاک و سازمان پارک ها می خواهم با همراهی این حلقه آخر را باز کنند تا برگ زرینی در احداث پروژه های بزرگ مقیاس در جنوب شهر تهران باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار