مراسم هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم و سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی بصورت مجازی در سراسر کشور برگزار شد+عکس

تبریز( پانا )- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت باید شرح وظایف توام با خلاقیت و ابتکار باشد و نو آوری در بطن کارهای تعلیم و تربیت شکل گیرد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
مراسم هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم و سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی بصورت مجازی در سراسر کشور برگزار شد+عکس

جعفر پاشایی در این جلسه گفت: تلاش های سازمان همواره موفقیت آمیز بوده و در عرصه های مختلف برای استان افتخار آفرینی کرده اند و در ماموریت های مختلفی که به این سازمان سپرده شده است موفق بوده اند و با توجه به ارزیابی که در سطح کل کشور انجام شده بود در بسیاری از موارد سازمان استان آذربایجان شرقی مقام برتر را کسب کرده است.
او همچنین گفت: با توجه به ارزیابی مجموعه اداره کل آموزش و پرورش فعالیت ها و عملکرد های این سازمان مثبت است و امید است با تلاش مضاعف شاهد موفقیت های هرچه بیشتر این سازمان باشیم‌.
پاشایی ادامه داد: در ماموریت هایی که این سازمان عهده دار می‌شود مانند برگزاری مانور زلزله، جذب و سازماندهی مربیان و اعضا پیشتاز، تربیت خبرنگار در خبرگزاری پانا و دیگر اهداف بسیار موفق عمل کرده اندو نباید برنامه هایی که سازمان اجرا می‌کند بصورت یکنواخت باشد بلکه باید شرح وظایف توام با خلاقیت و ابتکار باشد و نو آوری در بطن کارهای تعلیم و تربیت شکل گیرد.
وی در پایان گفت: باید تمامی کارها بر اساس برنامه ریزی پیش رود چراکه اگر برنامه ریزی نباشد موفقیتی نخواهد بود اگر کسی با برنامه پیش رود و حتی سختگیرانه عمل کند موفق خواهد بود و هر سازمان بیشتر از هرچیزی نیازمند برنامه ریزی است ؛ و مهم ترین رکن برنامه ریزی اولویت بندی است و حداقلترین روش برنامه ریزی برای هر ارگانی اولویت بندی است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی نیز در ادامه این جلسه گفت: سازمان دانش آموزی یک نهاد پویا و با نقش و جایگاهی والا در نشان دادن اهداف انسان ساز در راستای تعلیم و تربیت دانش آموزان است.
وی افزود: در راستای آموزش دانش آموزان این سازمان کارهای بسیاری انجام داده است و امیدواریم با پیگیری مسئولین بتوانیم خدمات با کیفیت تر ارائه کنیم.
علمی ادامه داد: کار کردن در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی نیازمند همت مضاعف و انسانی عاشق به شغل معلمیست چراکه کار در این معاونت بسیار دشوار است.
او همچنین گفت: اهمیت یک استاد در یاد دهی و آگاهی رسانی بسیار حائز اهمیت است و برای فراهم کردن زمینه برای مربیان سازمان باید تلاش شود واهداف سازمان را در سطح استان به تمامی مدارس بشناسانیم.
علمی خاطر نشان کرد: بر عهده گیری مسئولیت ها برای تحقق اهداف بسیار مهم است و باید مسئولیت های سازمان را شناسایی کنیم و بعهده بگیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار