ارسال سبد کالا به در منزل مددجویان موسسه اباصالح در ایام کرونا

کاشمر(پانا)- مدیر موسسه ابا صالح المهدی( عج الله) کاشمر از ارسال سبد کالا به در منزل مددجویان موسسه در ایام کرونا خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
ارسال سبد کالا به در منزل مددجویان موسسه  اباصالح در ایام کرونا

محمدرضا هاشم نیا، مدیر موسسه ابا صالح المهدی( عج الله) در گفت‌وگو با پانا گفت: ۳۱۰ نفر دانش آموز زیر پوشش موسسه ما هستند و۲۰ کارمند به صورت افتخاری مشغول به کار هستند.

وی گفت: فعالیت موسسه در حوزه های فرهنگی، آموزشی، کلاس های تقویتی‌ و دادن وام به دانش آموزان است و برای پذیرفته شدن در این موسسه دانش آموز باید مستعد بوده تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی نباشد و از نظر ادامه زندگی مشکل داشته باشد.

وی افزود: در ایام کرونا برای سلامت اعضا، سبدهای کالا را بیشتر کردیم، ولی همکاران ما سبدهای کالا را به در خانه‌هایشان می‌برند و از تجمع در اینجا جلوگیری کردیم.

مدیر موسسه گفت: این روزها مشکلات خانواده ها بیشتر شده و ما از مسئولان انتظار داریم که به ما کمک مالی کنند تا بتوانیم مشکلات بیشتری از مردم نیازمند را مرتفع کنیم.

هاشم نیا ادامه داد: به دانش آموزان توسعه می‌کنم که درس بخوانند تا افتخاری باشند برای شهر، کشور و استان خودشان.

در این موسسه هیچ کارمندی حقوق نمی گیرد و همه کارمندان آن افراد فرهنگی شاغل یا بازنشسته هستند که به صورت افتخاری کار می‌کنند و نه تنها حقوق و پاداش دریافت نمی کنند بلکه خودشان خیر بوده و به موسسه کمک می کنند و ضمنا این موسسه تنها موسسه بدون کارمند حقوق بگیر در کشور است.

خبرنگار: ابوالفضل یحیی پور ترشیزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار