محمد نوری در گفت‌وگو با پانا

استقلال برای فراز کمالوند سکوی پرتاب شد؛ مدیرعامل تیم باید درباره جدایی کمالوند پاسخگو باشد

تهران(پانا) - عضو کمیته فنی باشگاه استقلال معتقد است ضعف دفاعی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شده و اگر این ضعف برطرف نشود، حریف‌ها با استفاده از همین موضوع به استقلال ضربه خواهند زد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
استقلال برای فراز کمالوند سکوی پرتاب شد؛ مدیرعامل تیم باید درباره جدایی کمالوند پاسخگو باشد

در آخرین بازی از هفته بیست و دوم لیگ برتر ایران، استقلال باید در دیداری خانگی در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم پایین جدولی ذوب‌آهن اصفهان برود، دیداری که 3 امتیاز آن با توجه به در پیش بودن دربی، برای استقلالی‌ها حیاتی است و از سمت دیگر ذوب‌آهن هم برای فرار از ته جدول باید با برد زمین را ترک کند.

محمد نوری در گفت‌وگو‌ با خبرنگار پانا، درباره دیدار امشب استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: « این دیدار برای استقلال اهمیت زیادی دارد و شروع بسیار مهمی پس از لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و طبیعتاً نتیجه آن هم اهمیت زیادی دارد. استقلال پس از صدرنشینی در لیگ قهرمانان آسیا در لیگ برتر به میدان می‌رود، مسلماً از روحیه بالایی برخوردار است و خودش را برای مصاف با پرسپولیس در دربی آماده می‌کند. سه امتیاز این بازی برای بالا نگه‌داشتن روحیه استقلالی‌ها اهمیت دارد. »

وی ادامه داد: « بدون شک اگر استقلال از دیدار مقابل ذوب‌آهن نتیجه لازم را نگیرد، کار برای آن‌ها سخت می‌شود، این بازی در روند موفقیت تیم استقلال نقش پررنگی دارد. بازیکنان استقلال باید بدانند کار در لیگ قهرمانان آسیا فعلاً به پایان رسیده و لیگ برتر خیلی متفاوت است، بنابراین نباید در آن فضا بمانند و به موفقیت در لیگ برتر فکر کنند. به نظرم مهم‌ترین وظیفه کادر فنی در شرایط فعلی خارج کردن بازیکنان از فضای لیگ قهرمانان آسیا است. »

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در ادامه با اشاره به نزدیک بودن دربی تهران گفت: « هر دو تیم قبل از دربی به میدان می‌روند، به همین خاطر من فکر می‌کنم بازی مقابل ذوب‌آهن از دیدار برابر پرسپولیس اهمیت بیشتری دارد به این خاطر که نتیجه دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن در نتیجه دربی تأثیر زیادی خواهد داشت. استقلال برای حضور قدرتمند در دربی باید نتیجه خوبی مقابل ذوب‌آهن کسب کند. »

پیشکسوت استقلال با اشاره به ضعف استقلال در خط دفاعی عنوان کرد: « متأسفانه در لیگ قهرمانان آسیا هم دیدیم استقلال در خط دفاعی ضعف داشت، قطعاً تیم‌های لیگ برتری هم از این موضوع اطلاع دارند و برای آن هم برنامه‌ریزی خواهند کرد، کادر فنی استقلال باید هر چه سریع‌تر این ضعف را برطرف کند در غیر این صورت این موضوع پاشنه آشیل استقلال خواهد شد و در تمامی مسابقات به تیم ضربه می‌زند. »

محمد نوری در پایان در واکنس به جدایی فراز کمالوند اظهار کرد: « استقلال برای فراز کمالوند، سکوی پرتاب بود. نمی‌دانم مدیران باشگاه چه بندی در قرارداد او قرار دادند که او به راحتی از تیم جدا شد. باید مدیرعامل استقلال پاسخگو باشد. تفکرات کمالوند به مجیدی نزدیک بود و توانست تجربیات خود را به او انتقال دهد، البته به اعتقاد من استقلال در نبود کمالوند از لحاظ فنی، ضربه نمی‌خورد چرا که موفقیت‌های که تیم به دست آورده تنها مختص به یک نفر نبوده و بر اساس یک کار گروهی صورت گرفته است. »

مصاحبه از: علیرضا دهقانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار