با حضور وزیر صمت صورت گرفت؛

کلنگ زنی فاز دوم تولید پارچه رو مبلی در شهرک صنعتی قرچک

تهران (پانا) - با حضور وزیر صمت خط تولید پارچه سه متری و پارچه های گرد باف و کلنگ زنی فاز دوم کارخانه پارچه رو مبلی در شهرک صنعتی قرچک انجام شد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ زنی فاز دوم تولید پارچه رو مبلی در شهرک صنعتی قرچک

به گزارش ایسنا، علیرضا رزم حسینی وزیر صمت در سفری یک روزه به منظور کلنگ زنی بهره برداری و بازدید از چند طرح صنعتی و دیدار با تولیدکنندگان شهرستانهای قرچک و پیشوا به ورامین سفر کرد.

در این سفر بازدید از بزرگترین واحد صنعتی در شهرک صنعتی شهرستان قرچک و افتتاح خط تولید پارچه سه متری، گرد باف و کلنگ زنی فاز دوم تولید پارچه رو مبلی از دیگر برنامه های وزیر صنعت، معدن و تجارت بود.

علی همتی مدیر بزرگترین شرکت تولید پارچه رو مبلی در خاور میانه در خصوص افتتاح این خط تولیدی اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم با افتتاح این خط تولید برای جوانان منطقه ورامین اشتعال زایی ایجاد کرده ایم.

وی گفت: با افتتاح این خط تولیدی برای ۱۵۰ نفر اشتعال مستقیم و بیش از ۵۰۰ نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد می شود که افتتاح این خط های تولیدی در راستای منویات مقام معظم و حمایت از تولید است.

وی در پایان گفت: هرچقدر که به جوانان این کشور اعتماد شود بی شک چرخه اقتصادی و خط تولید واحد های صنعتی در کشور به نحو احسن حرکت خواهد کرد.

وزیر صمت همچنین به شهرستان پیشوا سفر کرد و مهمترین مسائل پیش روی حوزه صنعت، معدن و تجارت را در این دیار مورد بررسی قرار خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار