بهره‌مندی 36 هزار و  754 نفر مددجو از خدمات آگاه‌سازی و آموزش خانواده در فارس

شیراز (پانا) - به گفته مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس 36 هزار و 754 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس در سال گذشته از خدمات آگاه سازی و آموزش خانواده بهره‌مند شدند.

کد مطلب: ۱۱۸۳۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌مندی 36 هزار و  754 نفر مددجو از خدمات آگاه‌سازی و آموزش خانواده در فارس

محمد بذرافشان، با بیان اینکه این برنامه‌ها به منظور تقویت رشد باورهای دینی و اعتقادی و توانمندسازی فکری و فرهنگی، مذهبی مددجویان برگزار می شود، افزود: به دلیل شرایط موجود جامعه در پی شیوع بیماری کرونا، تمامی آموزش‌ها به صورت مجازی و با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی صورت گرفته است.
بذرافشان ادامه داد: این آموزش‌ها در سرفصل‌های مختلفی همچون اخلاق اسلامی، احکام، قرآن، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، آمادگی برای ازدواج و ... و با بهره‌گیری از اساتید مختلف در زمینه‌های مورد نیاز به مددجویان ارائه شده است.
مدیرکل امداد فارس گفت:از مجموع 36 هزار و 754 نفر مددجویی که از خدمات آگاه‌سازی و آموزش خانواده در فارس بهره‌ برده‌اند؛ 3 هزار و 124 نفر کودک و دانش‌آموز، 302 نفر از دانشجویان و طلاب علوم دینی، 9 هزار و 413 نفر از زوج‌های جوان و دختران و پسران مستعد ازدواج، 7 هزار و 881 نفر دختران و پسران بازمانده از تحصیل، 13 هزار و 979 نفر زنان سرپرست خانواده، 310 نفر مستعدین خودکفایی و یک هزار و 745 نفر از سالمندان بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار